ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابــان ملاصـــدرا -خیابـان شیــخ بهایــی شمالــی -خیابــان شهانقــی -پلاک ۲۵ -واحـــد ۳
  • درباره ما : آرایه های چیدمان کویر (کویرآرا) برخاسته از گروه معماری کلیاس کویر است که با تجربه ای گرانبها در طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی در شهر های مختلف ایران، اقدام به واردات برخی از محصولات مرتبط با این صنعت نمود و در سال ۱۳۸۹ با تمرکز بر روی چوب های ترمو ( ترمووود) و پس از مطالعه و بازدید از کارخانه های بسیاری در این زمینه، همکاری خود را با شرکت (Brenstol (Thermory را به عنوان یکی از بزرگترین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آرایه های چیدمان کویر (کویرآرا) برخاسته از گروه معماری کلیاس کویر است که با تجربه ای گرانبها در طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی در شهر های مختلف ایران، اقدام به واردات برخی از محصولات مرتبط با این صنعت نمود و در سال ۱۳۸۹ با تمرکز بر روی چوب های ترمو ( ترمووود) و پس از مطالعه و بازدید از کارخانه های بسیاری در این زمینه، همکاری خود را با شرکت (Brenstol (Thermory را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های اروپایی مطرح در این صنعت، آغاز کرد و در راستای تکمیل عرضه محصول خود، شرکت Saicos آلمان را به عنوان یکی از برترین های تولید رنگ و روغن مخصوص چوب و شرکت Solidor بلژیک را که متخصص در تولید مصنوعات لاستیکی و پلاستیکی است ، شریک تجاری خود قرار داد.
    توسعه شرکت در زمینه محصولات صنعت چوب و نیز مصنوعات مرتبط با صنعت ساختمان، همکاری با شرکت های Drakkar Bois فرانسه و EviMetal ترکیه را به ارمغان داشته است.
    بی شک اتکا به پشتوانه حاصل از تجربه طراحی و ساخت از سال ۱۳۷۸، آشنایی با مسائل فنی ساختمان و دقت در کیفیت و زیبایی هر چه بیشتر آنچه که صورت می پذیرد، باعث اعتماد روزافزون مشتریان و سربلندی ما بوده است.
    این شرکت توسعه خود را وام دار کلیه همکارانی است که نه تنها در تهران بلکه در اغلب شهرهای ایران ، صمیمانه با ما همکاری داشته و دارند. شهرهائی از جمله اصفهان، شیراز، یزد، کرمان ، مشهد، تبریز، قزوین، رشت، ارومیه، اردبیل، کرمانشاه، کرج، اهواز، اراک، شهرهای استان مازندران، شهرهای جنوبی کشور و دیگر شهرها به فراخور وسعت صنعت ساختمان در هر یک از آنها.
    آرایه های چیدمان کویردر پی ایفای نقش خود برای حمایت از توسعه معماری مبتنی بر هویت ملی که از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد، به عنوان حامی اصلی و دائمی مسابقه جایزه معماری آسیا، ۲AAA حضور داشته و مفتخر است که هر ساله با همکاری دست اندر کاران برگزاری این مسابقه، این رویداد مهم را که فضایی برای ارج نهادن به فعالیت های درخور توجه معماری است؛ یاری رساند.

    برخورداری از دانش مناسب در امور مختلف ساختمانی
    ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب بهینه کالا و شیوه های نصب
    ارائه مشاوره های لازم برای بهنه سازی نقشه ها منطبق با الزامات نصب
    اندازه گیری های واقعی و ترسیم نقشه های چون ساخت
    تولید نقشه های کارگاهی با رویکرد فنی جانمایی ها برای به حداقل رساندن ضایعات در کنار زیبایی هر چه بیشتر
    تضمین واقعی کیفیت محصولات ارائه شونده
    ضمانت بلند مدت در ماندگاری کار انجام شده
    عرضه محصولات با قیمت بسیار مناسب
    انبار گسترده و تحویل سریع کالا
    تنوع وسیع در انواع کالاهای قابل ارائه
    برخورداری از افراد با مهارت کافی در امور اجرائی

    بستن
محصولات
ترمووود
رنگ مخصوص چوب و روغن مخصوص چوب
پارکت چوبی طبیعی
انواع پایه های خودتراز کف ساختمان
محصولات ساختمانی استیل
اتصالات چوب