ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان میرداماد-بین بزرگراه مدرس و نفت جنوبی-پلاک ۳۵۲-واحد ۱۰
  • درباره ما : با توجه به تکنولوژیهای پیشرفته دنیا، استفاده از متریال‌ها و ساختارهای متفاوت دست را در اجرای طرحهای متنوع، اجرای دهانه‌های بزرگتر و ایجاد ارتفاع بیشتر در بناها با کاربریهای گوناگون باز می‌گذارد.بطور کلی این نوع ساختارها به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:ـ بخش سیمان و فرآورده‌های آنـ بخش فلز و فرآورده‌های آنـ بخش چوب و فرآورده‌های آنهر یک ازموارد فو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توجه به تکنولوژیهای پیشرفته دنیا، استفاده از متریال‌ها و ساختارهای متفاوت دست را در اجرای طرحهای متنوع، اجرای دهانه‌های بزرگتر و ایجاد ارتفاع بیشتر در بناها با کاربریهای گوناگون باز می‌گذارد.
    بطور کلی این نوع ساختارها به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:
    ـ بخش سیمان و فرآورده‌های آن
    ـ بخش فلز و فرآورده‌های آن
    ـ بخش چوب و فرآورده‌های آن
    هر یک ازموارد فوق علاوه بر اینکه به تنهایی می‌توانند عنصر اصلی تولید خانه‌های پیش ساخته باشند اما ترکیب آنها با یکدیگر نیز قابلیتی است که قدرت و تنوع تولید را چندین برابر خواهد ساخت.
    گروه آمیتیس چوب بکمک کادر مجرب و دانش محور خود و پس از سالها تحقیق و تفحس و همچنین با توجه به شرایط نسبتا خوب مصالح اولیه در منطقه، توانسته است که موضوع ساخت ابنیه را به یکنوع فرایند تولیدی با تنوع بسیار زیاد تبدیل سازد و از ترکیب مناسب مصالح گوناگون با یکدیگر حداکثر استفاده را بکند.
    این امر موجب خواهد شد که:
    اولا: با توجه به جغرافیای ایران و خصوصیات آب و هوایی متفاوت آن، تولیدات مختلفی را بر اساس شرایط اقلیمی ایجاد کنیم.
    ثانیا: هیچگونه محدودیتی در طراحی پلان، حجم، متراژ و دهانه‌های ستون‌ها نداشته و نسبت به تولید دیوارهای قوسی و مخصوصا سقف صاف در بام نهایی که از مهمتری مسایل در خانه‌های پیش ساخته با معماری ایرانی می‌باشند، براحتی قابل اجرا می‌باشند.
    ثالثا: عدم محدودیت در پوشاندن بگونه‌ای که می‌توان تمام و یا بخشی از عناصر سازه چوبی را بصورت اکسپوز در داخل و یا خارج خانه بنمایش گذاشت که خود موجب خلق زیباییهای غیر قابل توصیف در معماری بنا می‌شود.

    ساختار در نظر گرفته شده یک سازه مرکب چوبی ـ فلزی است که در ساخت منازل و سازه‌های چوبی بزرگ استفاده می‌شود. به گفته‌ای ساده‌تر این سازه مرکب متشکل از لایه‌های چوبی به هم پرس شده است که توسط چسبهای ویژه به یکدیگر متصل گشته‌اند. تعداد لایه‌های بیشتر چوب می‌تواند برای تولید سازه‌های قویتر و یا دهانه‌های بزرگتر استفاده شود. تمامی این اعضای چوبی توسط اتصالات فلزی و بصورت پیچ و مهره بیکدیگر متصل می‌شوند. این نوع سازه دارای مزیتهای زیادی است از جمله اینکه:
    ـ در یک نیروی مساوی وارد شده سازه مرکب ابعاد و پهنای کمتری از سازه چوبی تنها دارد.
    ـ سازه مرکب بسیار سبکتر از سازه فلزی تنها با همان مقاومت می‌باشد.
    ـ امکان اتصال به همه نوع سازه از جمله فلزی و بتونی را دارد.
    ـ رعایت مصرف انرژی در نتیجه عایق بودن در برابر گرما و سرما (بهینه سازی مصرف سوخت)
    ـ رعایت اصول ایزولاسیون و همچنین بالا بودن کیفیت و عمر مفید ساختان
    ـ صرف وقت کمتر در اجرای بنا

    بستن