ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - چهارباغ بالا مجتمع تجارى كوثر - طبقه پنجم
  • درباره ما : شرکت شیمی پویاب در سال ۱۳۶۴جهت تولید مواد شیمیایی در تهران به ثبت رسید. از سال ۱۳۶۵ برای تولید اسید سولفامیک و سولفات آمونیوم از وزارت صنایع موافقت اصولی برای استان زنجان دریافت نمود. ولی به علت سرمای منطقه و مشکلات موجود در امر تولید، در سال ۱۳۶۷ به استان اصفهان منتقل شد و در شهرک صنایع شیمیایی رازی فعالیت خود را دوباره از سر گرفت. طرح اسید سولفامیک به عنوان یکی از طرح های دهه انقلاب ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیمی پویاب در سال ۱۳۶۴جهت تولید مواد شیمیایی در تهران به ثبت رسید. از سال ۱۳۶۵ برای تولید اسید سولفامیک و سولفات آمونیوم از وزارت صنایع موافقت اصولی برای استان زنجان دریافت نمود. ولی به علت سرمای منطقه و مشکلات موجود در امر تولید، در سال ۱۳۶۷ به استان اصفهان منتقل شد و در شهرک صنایع شیمیایی رازی فعالیت خود را دوباره از سر گرفت.

    طرح اسید سولفامیک به عنوان یکی از طرح های دهه انقلاب با مشاورت پروفسور عبدالجلیل مستشاری و مرکز تحقیقات صنایع شیمیایی ایران بعد از ۵ سال به تولید انبوه رسید و در حال حاضر تنها تولید کننده این اسید در خاورمیانه می باشد. پروسه تولید انواع سولفات ها شامل سولفات های منیزیم، آهن، روی، پتاسیم، آمونیوم، مس و پتاسیم - منیزیم راه اندازی شده و در حال حاضر انواع تولیدات جهت خوراک دام، مواد غذایی، دارویی، کشاورزی و صنعتی در درجه بندی های مختلف صورت می گیرد. همچنین این شرکت یکی از تامین کنندگان تولید یون آهن در تولیدات دارویی به شمار می رود.

    بستن
محصولات
اسید سولفامیک
کود سولفات روی
کود ماکرو کامل 5-5-5
کود پودری 20-20-20
کود سولفات آهن
کود اوره گوگردی گرانوله
کود گوگرد بنتونیت دار 70-30
کود سولفات منیزیم
سولفات آهن
سولفات منیزیم
سولفات روی
پودر جرم گیر رسوب بر کتری
پودر جرم گیر رسوب بر لباسشویی
پودر جرم گیر رسوب بر ظرف شویی