ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اتوبان تهران قم -شهرک صنعتی شمس آباد -انتهای بلوار بهارستان -خیابان بوعلی -نبش نرگس ۴ -پلاک ۱۹
  • درباره ما : دکووود بزرگترین تولید کننده چوب پلاست – شرکت چوب پلاست کاران فرانوین سازه با نام تجاری دکـووود (DECOWOOD) هم راستا با سیاست‌های کلان کشور در رونق‌بخشیدن به تولیدات داخلی بویژه تولیدات دانش بنیان صیانت و حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از واردات و خروج منابع ارزی و کمک به افزایش اشتغال در کشور با تکیه بر دانش فنی و سوابق اقتصادی مؤسسین و تحقیقات و پژوهش‌های جامع چند ساله ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دکووود بزرگترین تولید کننده چوب پلاست – شرکت چوب پلاست کاران فرانوین سازه با نام تجاری دکـووود (DECOWOOD) هم راستا با سیاست‌های کلان کشور در رونق‌بخشیدن به تولیدات داخلی بویژه تولیدات دانش بنیان صیانت و حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از واردات و خروج منابع ارزی و کمک به افزایش اشتغال در کشور با تکیه بر دانش فنی و سوابق اقتصادی مؤسسین و تحقیقات و پژوهش‌های جامع چند ساله با هدف تولید محصولات کیفی و قابل رقابت با تولیدات رقبای خارجی از سال ۱۳۹۱ اقدام به راه اندازی مجموعه تولیدی چوب پلاست یا چوب پلاستیک (WPC) بر پایه دانش فنی روز جهان در این صنعت نموده است.

    دیدگاه اصلی مؤسسین شرکت دکووود بالا بردن آگاهی جامعه نسبت به این صنعت و مزایای ویژه آن در مباحث زیست محیطی و صیانت از منابع چوب در کشور بوده است. چرا که از ویژگی‌های بارز چوب پلاستیک جایگزینی آن با چوب و بازیافت پذیری کامل آن است و از همین منظر در راستای حفظ جنگل‌ها و جلوگیری از نابودی این سرمایه شاهد گسترش روزافزون صنعت چوب پلاستیک در جهان می‌باشیم. لذا با رویکرد به اشاعه این مهم در سطح ملی مؤسسین شرکت فعالیت‌های سرمایه گذاری خود را در این صنعت متمرکز نموده و به موازات آن تولید و ارائه محصولاتی با کیفیت عالی در قالب پروفیل‌های متنوع با قابلیت‌های کاربردی گسترده نیز مد نظر قرار داشته است.

    دکووود بزرگترین تولید کننده چوب پلاست با لحاظ این واقعیت که محصولات چوب پلاست با عنوان “دوست دار محیط زیست“ در سراسر جهان معرفی شده اند رسالت خود را کمک به ارتقاء سطح شناخت گروه‌های مصرف کننده جهت استفاده از چوب پلاست در فضاهای بیرونی و حفاظت از منابع چوب کشور قرار داده، ضمن آنکه ارائه یک گزینه جدید در مصارف طراحی و معماری و المان‌های زیباسازی محیط از اهم اهداف این شرکت می‌باشد.
    خط مشی دکووود (دکووود بزرگترین تولید کننده چوب پلاست)

    چوب پلاستیک که در زمره مواد کامپوزیتی طبقه‌بندی می‌شود از ترکیب الیاف چوب با پلاستیک (PP,PE,PVC) به همراه یک سری از مواد افزودنی مورد نیاز تولید می‌گردد، که به آن WPC ، چوب پلاستیک، چوب پلاستیک یا Polywood می گویند. کامپوزیت های چوب پلاستیک که به شکل پروفیل و صفحات توپر و یا تو خالی تولید می‌شوند دارای سابقه‌ایی ۴۰ ساله در جهان هستند.

    دکووود بزرگترین تولید کننده چوب پلاست افتخار این را دارد که انواع متنوعی از پروفیل های چوب پلاست با نام تجاری دکووود (Decowood) را در رنگ و طرح‌های مختلف تولید نموده و در بازارهای داخل و خارج از کشور ارائه نماید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
دک چوب پلاست
تایل چوب پلاست
دیوار پوش چوب پلاست
نبشی چوب پلاست
تولید پروفیل چوب پلاست در دکووود
کنجی چوب پلاست
موزاییک چوب پلاست دکووود
قوطی چوب پلاست
لوازم جانبی کار با چوب پلاست