ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرمان-خیابان امام-ساختمان آفتاب-طبقه اول
  • درباره ما : از دیرباز، کشاورزی یکی از صنایع مهم سرزمین ما ایران به شمار می آمده است. در واقع اولین فعالیت های کشاورزی تاریخ در همین سرزمین صورت گرفته و ایرانیان همواره در طول تاریخ این صنعت آبا و اجدادی را حفظ نموده و به گسترش و ارتقای آن اهتمام ورزیده اند.یکی از مهمترین دغدغه های کشاورزان، دفع آفات با ابزاری کارا، سالم و مقرون به صرفه می باشد. آفات نباتی را می توان به گروه های حشره ها، کنه ها، قارچ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از دیرباز، کشاورزی یکی از صنایع مهم سرزمین ما ایران به شمار می آمده است. در واقع اولین فعالیت های کشاورزی تاریخ در همین سرزمین صورت گرفته و ایرانیان همواره در طول تاریخ این صنعت آبا و اجدادی را حفظ نموده و به گسترش و ارتقای آن اهتمام ورزیده اند.
    یکی از مهمترین دغدغه های کشاورزان، دفع آفات با ابزاری کارا، سالم و مقرون به صرفه می باشد. آفات نباتی را می توان به گروه های حشره ها، کنه ها، قارچ ها، نماتدها و علف های هرز تقسیم کرد. در حال حاضر مؤثرترین روش مبارزه با این آفات استفاده از سموم دفع آفات نباتی است که اگر بطور علمی و طبق موازین استاندارد استفاده شود، بیشترین تأثیر را در دفع آفات و کمترین اثر سوء را روی مصرف کنندگان و محیط زیست خواهد داشت.
    شرکت کاوش کیمیای کرمان، در راستای خدمت به صنعت کشاورزی کشور و با هدف توليد سموم دفع آفات نباتي در فروردين ماه سال۱۳۷۷ به شماره ۳۷۳۳ در اداره ثبت شرکتهای کرمان به ثبت رسيد و پس از اخذ موافقت کلي سازمان حفظ نباتات و ساير مجوزهاي لازم در بهمن ماه همان سال عمليات ساخت و ساز آن در شهرک صنعتي شماره ۲ کرمان و طی قراردادی با شرکت AgrEvo آلمان که هم اکنون زیر مجموعه شرکت معظم بایر است، آغاز شد. پس از تکمیل ساختمانها و ماشين آلات طبق استانداردهای آگروو و انجام توليد آزمايشي تیودان در سال ۱۳۷۹ پروانه فرمولاسيون سموم دفع آفات نباتي را از سازمان حفظ نباتات دريافت نمود و در ارديبهشت سال ۱۳۸۰ با دريافت پروانه بهره برداري از وزارت صنايع و معادن رسما به بهره برداري رسید.
    طراحي كارخانه و تجهيزات موجود تماما توسط متخصصان اين شركت در داخل كشور مطابق با استانداردهای آگروو انجام گرفته است و از پیشرفته ترین تجهیزات موجود در سطح جهانی بهره میبرد. تلاش این شرکت از بدو تأسیس، تولید محصولات هر چه مرغوب تر و انجام خدمات بهتر و با كيفيت هرچه بيشتر و عرضه آنها به مشتریان عزيز با قیمت مناسب بوده است. هم اکنون کاوش مفتخر است که با سابقه چند دهه خدمت صادقانه و با ارائه محصولات ژنریک و نیز ثبت اختصاصی این شرکت از طریق شبکه توزیع وسیع و توانا در کنار کشاورزان به انجام وظیفه خود ادامه دهد.

    بستن
محصولات
آبامکتین کاوش
آکتامیا
اپوکسی کونازول کاوش
اتیون کاوش
استامی پراید
استوکلر کاوش
اکسی فلورفن کاوش
اگزادیازون کاوش
ایپرودیون+کاربندازیم
ای‌پی‌تی‌سی کاوش
ایمیداکلوپرید کاوش
ایندوکساکارب کاوش