ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان ولی عصر- چها راه پارک وی - خیابان محمودیه – کوچه تیر – پلاک ۳۶
  • درباره ما : بیمارستان دامپزشکی مرکزی پیش از شروع فعالیت در تهران، و  در قالب کلینیک تخصصی کلیه حیوانات در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود . هدف از تأسیس این مجموعه ارائه خدمات تخصصی بر اساس وجدان کاری بود که تا امروز نیز بر همان هدف تأکید دارد . اقدامات صورت پذیرفته در این مرکز منجر به برگزیده شدن آن به عنوان مرکز درمانی نمونه استان البرز در سال ۱۳۹۰ و تقدیر از آن توسط مسؤولین دامپزشکی کشور گردید .در سا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیمارستان دامپزشکی مرکزی پیش از شروع فعالیت در تهران، و  در قالب کلینیک تخصصی کلیه حیوانات در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود . هدف از تأسیس این مجموعه ارائه خدمات تخصصی بر اساس وجدان کاری بود که تا امروز نیز بر همان هدف تأکید دارد . اقدامات صورت پذیرفته در این مرکز منجر به برگزیده شدن آن به عنوان مرکز درمانی نمونه استان البرز در سال ۱۳۹۰ و تقدیر از آن توسط مسؤولین دامپزشکی کشور گردید .در سال ۱۳۹۱ و با توجه به احساس نیاز در ارائه خدمات جامع تر ، کلینیک اقدام به ارتقاء سطح خدمات دهی خود نموده وبا سامان دهی بخش های مورد نیاز،بیمارستان تخصصی مرکزی کرج شکل گرفت. بیمارستان مرکزی کرج مفتخر به خدمت رسانی به حیوانات آسیب دیده بی سرپرست و همکاری نزدیک با NGO های حامی حیوانات می باشد.از این رو این مرکز در سال ۱۳۹۲ به انتخاب ”دیده بان حقوق حیوانات” فعالترین مرکز دامپزشکی کشور در زمینه حقوق حیوانات برگزیده شد و تندیس  خرس قهوه ای را از آن خود کرد . همچنین موفقیت های گسترده این مرکز  در درمان حیات وحش ارجاع شده از سازمان حفاظت محیط زیست باعث برگزیده شدن بیمارستان و آزمایشگاه آن به عنوان مرکز معتمد سازمان حفاظت از  محیط زیست گردید که برگ زرین دیگری در مجموع افتخارات این بیمارستان می باشد .
    همچنین در سال ۱۳۹۳ ودر مراسم انتخاب دامپزشک نمونه کشور یکی از همکاران بیمارستان به این افتخار نائل آمدند.
    بیمارستان مرکزی در مهرماه سال ۱۳۹۴، و با اندوخته ای از تجربیات پیشین،محل فعالیت خود را به تهران منتقل نمود و تلاش دارد طرحی نوین در خدمات دامپزشکی دامهای کوچک کشور ایجاد نماید.
    این بیمارستان دارای بخشهای تشخیصی و درمانی مختلفی است که از آن جمله می توان به بخشهای داخلی ،جراحی، تصویربرداری تشخیصی (رادیوگرافی دیجیتال، سونوگرافی) دندانپزشکی، معاینه پرندگان، آزمایشگاه، داروخانه، بستری . پانسیون اشاره نمود.
    دامپزشکان حاضر در این مجمومه جزو مجرب ترین متخصصین کشور بوده و به صورت شبانه روزی در آن مشغول خدمات دهی به بیماران ارجاعی به بیمارستان می باشند.

    بستن
محصولات
پت شاپ
پت شاپ
پت شاپ
پت شاپ
پت شاپ