ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز - شریعتی شمالی ( سه راه امین ) - بازارچه ۱۱۰ - طبقه دوم پلاک ۸
  • درباره ما : گروه تولیدی صنعتی جوراب مقدم از سال ۱۳۶۰ در تبریز با نام تجاری شقایق و با و مدیریت آقای مصطفی مقدم آغاز به کار نمود . در آغاز این گروه صنعتی در واقع کارگاهی کوچک و با تعداد محدودی دستگاه بافندگی سنتی شروع به کار نمود اما با گذشت زمان نه چندان زیاد و ارائه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب توانست اعتماد مصرف کنندگان را جلب نماید و رفته رفته با گسترش کارگاه گروه تولیدی صنعتی مقدم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی صنعتی جوراب مقدم از سال ۱۳۶۰ در تبریز با نام تجاری شقایق و با و مدیریت آقای مصطفی مقدم آغاز به کار نمود . در آغاز این گروه صنعتی در واقع کارگاهی کوچک و با تعداد محدودی دستگاه بافندگی سنتی شروع به کار نمود اما با گذشت زمان نه چندان زیاد و ارائه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب توانست اعتماد مصرف کنندگان را جلب نماید و رفته رفته با گسترش کارگاه گروه تولیدی صنعتی مقدم شکل گرفت . قدم بعدی بهره مندی از تکنولوژی روز و تولید محصولاتی قابل رقابت با انواع مشابه خارجی بود که این مهم با تجهیز کارگاه به دستگاههای تمام اتوماتیک کره ای و همچنین بهره گیری از بهترین نخ های پنبه ای محصول کشور کره . ترکیه و هندوستان بدست آمد .

    امروز گروه تولیدی صنعتی مقدم با بیش از ۵ برند تجاری و همچنین ۳۰ نوع محصول متفاوت با حفظ همان کیفیت همیشگی که مورد شناخت و اطمینان مصرف کنندگان بوده و هست و با ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۵۰ نفر و غیر مستقیم برای بیش از ۵۰۰ نفر در حال فعالیت میباشد .

    بستن
محصولات
جوراب ترنگ
جوراب مقدم
جوراب سیرداش