ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پایین تر از میدان هروی- خیابان پناهی نیا- ساختمان گلزار- پلاک ۱۴۴/۲ -واحد ۲۳
  • درباره ما : شرکت ون وود با استعانت از خداوند متعال در سال ۱۳۸۲ در زمینه صنعت چوب و فرآورده های چوبی آغاز به کار نمود و پس از کسب چندین سال تجربه، فعالیت خود را بر روی محصول چوب‌ پلاستیک بعنوان یک محصول سبز و دوست دار محیط زیست متمرکز گردانید.هم اکنون گروه ون وود با استفاده از کادری مجرب و متخصص و با هدف حفظ جنگل ها و محیط زیست به دانش فنی تولید این نوع کامپوزیت ها دست یافته و با راه اندازی خطوط ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ون وود با استعانت از خداوند متعال در سال ۱۳۸۲ در زمینه صنعت چوب و فرآورده های چوبی آغاز به کار نمود و پس از کسب چندین سال تجربه، فعالیت خود را بر روی محصول چوب‌ پلاستیک بعنوان یک محصول سبز و دوست دار محیط زیست متمرکز گردانید.
    هم اکنون گروه ون وود با استفاده از کادری مجرب و متخصص و با هدف حفظ جنگل ها و محیط زیست به دانش فنی تولید این نوع کامپوزیت ها دست یافته و با راه اندازی خطوط تولید این محصول، گامی بلند در زمینه ارتقاء این صنعت برداشته است.

    همچنین گروه ون وود آمادگی دارد در صورت سفارشات بالای ۴۰۰۰ متر مربع، محصولات را بنا بر رنگ ها و با فرمولاسیون خاص مورد نظر مشتری تولید نماید.

    ضمنا این گروه توانایی ساخت آلاچیق با wpc ،باطراحی انحصاری گروه van wood را داشته و در محوطه سازی نیز طرحهای جدید و زیبایی را دارد ، که توسط تیم طراح این گروه قبل از اجرا ،شما میتوانید کار را به صورت ۳D دیده و نظرات خود را بیان نمایید

    بستن
محصولات
خانه چوبی
طراحی و اجرای روف گاردن
درب
ترمو وود