ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-بلوار دریا-بین رامشه و گل‌ها-پلاک ۶۴-طبقه ۲-واحد ۵
  • درباره ما : مجموعه دی‌جی‌ام تکنومیکس، تولید کننده خوراک دام و طیور و یکی از اولین مجموعه‌های فعال در صنعت دام و طیور است که با یاری پروردگار، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با تولید پری استارتر، کنسانتره‌های گوشتی ۲٫۵ ، ۳ و ۵ درصد، کنسانتره ۵ درصد ویژه تخمگذار و مکمل‌های ویژه طیور آغاز نموده و در همان ابتدا توانست جایگاه ویژه‌ای در میان محصولات موجود در بازار این صنعت برای خ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه دی‌جی‌ام تکنومیکس، تولید کننده خوراک دام و طیور و یکی از اولین مجموعه‌های فعال در صنعت دام و طیور است که با یاری پروردگار، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با تولید پری استارتر، کنسانتره‌های گوشتی ۲٫۵ ، ۳ و ۵ درصد، کنسانتره ۵ درصد ویژه تخمگذار و مکمل‌های ویژه طیور آغاز نموده و در همان ابتدا توانست جایگاه ویژه‌ای در میان محصولات موجود در بازار این صنعت برای خود کسب کند و به سرعت از سوی مرغداران مناطق مختلف کشور مورد استقبال قرار گیرد.
    تولید محصول بهینه

    این شرکت با ارائه محصولات منطقه‌ای که مطابق با شرایط اقلیمی و جغرافیایی متوازن شده است، توانست به بهبود وضعیت پرورش در مناطق مختلف کشور کمک کند و آوازه آن بین مرغداران به سرعت بالا بگیرد. فعالیت این مجموعه در راستای تولید و عرضه خوراک طیور، کنسانتره و مکمل‌های غذایی طیور بوده و نسبت به واردات مواد خام مورد نیاز از کشورهای اروپایی اقدام می نماید. این مجموعه به منظور بالا بردن توانایی خود از کارمندان متخصص در امر فروش و بازاریابی و بازرگانی داخلی و خارجی استفاده می‌نماید.

    بستن
محصولات
خوراک طیور
خوراک دام
خوراک اسب و حیوانات خانگی