ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-کیلومتر ۹ جاده تبریز-تهران-کارخانه گلسان بافت
  • درباره ما : گروه صنعتی گلسان آذربايجان درسال ۸۹ در فاصله ۹ کيلومتری بزرگراه تبريز تهران در زمينی به مساحت ۴۷۰۰۰ متر مربع احداث شد و در حال حاضر يکی از بزرگترين توليدکنندگان انواع کيسه های بيگ بگ، تسمه های پلی پروپيلن و فيلم پلی اتيلن می باشد. اين شرکت تمامی مجوزهای لازم از سازمانهای مربوطه را کسب و در حال فعاليت می باشد. هيئت مديره شرکت توليد جنس مرغوب و مشتری مداری را هدف اصلی شرکت ترسيم نموده و ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی گلسان آذربايجان درسال ۸۹ در فاصله ۹ کيلومتری بزرگراه تبريز تهران در زمينی به مساحت ۴۷۰۰۰ متر مربع احداث شد و در حال حاضر يکی از بزرگترين توليدکنندگان انواع کيسه های بيگ بگ، تسمه های پلی پروپيلن و فيلم پلی اتيلن می باشد. اين شرکت تمامی مجوزهای لازم از سازمانهای مربوطه را کسب و در حال فعاليت می باشد.

    هيئت مديره شرکت توليد جنس مرغوب و مشتری مداری را هدف اصلی شرکت ترسيم نموده و اين امر سبب شده است بعنوان يکی از موفق ترين شرکت ها در کشور شناخته شود.

    گلسان کیسه آذربایجانمهمترين و بزرگترين توليدکننده جامبوبگ ، نخ مولتی فلامنت ، تسمه و فیلم پلی اتیلن عریض در کشور ایران می باشد.
    شرکت گلسان کیسه آذربایجان به آدرس کيلومتر ۹ جاده تبريز- تهران دراستان آذربایجان شرقی – شهرستان تبریز در زمينـی به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع و زیربنایی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع واقع گردیده است .
    ظرفيت اسمی ساليانه شركت بالغ بر ۱۰۰۰۰ تخته انواع جامبو بگ می باشد.
    کلیه ماشین آلات وتجهیزات تولیدی گلسان کیسه آذربایجان از بهترین سازنده ماشین آلات مربوطه از کشورهای اتریش ، ژاپن وترکیه تامین گردیده است .
    بیش از ۲۰۰ نفر نیروی انسانی ماهر شامل اپراتورهای خط تولید، دوزندگان ،تکنسینها ومهندسین مجرب در شرکت در حال کار میباشند .
    گلسان کیسه آذربایجان دارای گواهينامه های ايزو ۹۰۰۱ مبنی بر پيروی از سيستم های مديريتی و ايزو ۱۴۰۰۱ مبنی بر حفظ و حراست از محيط زيست وایزو۲۲۰۰۰ مبنی بر تولید محصولات بسته بندی برای صنایع غذایی می باشد

    بستن