ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : سیرجان- بلوار سیدجمال الدین -حدفاصل چهارراه قاآنی و سه راهی کرمان
  • درباره ما : شرکت سيرجان بنياد (سهامی خاص) در تاريخ ۱۳۷۲/۹/۲۴ از ادغام سه مؤسسه کشاورزی سيرجان ، مؤسسه کشاورزی حومه کرمان و مؤسسه جيرفت تأسيس و طی شماره ۵۳۴ در دفتر ثبت شرکتهای شهرستان سيرجان به ثبت رسيده است . مرکز اصلی شرکت در شهرستان سيرجان و واحدهای فعلی آن در استانهای کرمان(سبزدشت، مافون، دشت زر، چترود، ماهان و قدس انار) و فارس(باغ بش و سیدان) واقع است . با تأسيس اين مجموعه، عملاً بزرگترين توليد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سيرجان بنياد (سهامی خاص) در تاريخ ۱۳۷۲/۹/۲۴ از ادغام سه مؤسسه کشاورزی سيرجان ، مؤسسه کشاورزی حومه کرمان و مؤسسه جيرفت تأسيس و طی شماره ۵۳۴ در دفتر ثبت شرکتهای شهرستان سيرجان به ثبت رسيده است . مرکز اصلی شرکت در شهرستان سيرجان و واحدهای فعلی آن در استانهای کرمان(سبزدشت، مافون، دشت زر، چترود، ماهان و قدس انار) و فارس(باغ بش و سیدان) واقع است . با تأسيس اين مجموعه، عملاً بزرگترين توليدكننده پسته در استان كرمان و كشور در قالب يك شركت شكل گرفت.مجموعه اراضي شركت بالغ بر ۵۳۰۰ هكتار و تعداد پرسنل شركت بالغ بر ۱۰۶ نفر تمام وقت و دهها هزار نفر روز، كار موقت توسط پيمانكاران بخش خصوصي در شركت صورت مي پذيرد.مجموع باغات شرکت حدود ۱۹۵۴ هکتار باغات بارور پسته ، زيتون، سیاه ریشه و ..... می باشد . که از اين ميزان ۱۷۶۶ هکتار باغات پسته در سه منطقه از استان کرمان و ۱۱۷ هکتار نيز باغات زيتون ، ۱۲.۵ هکتار هلو و خرمالو در حومه شهر شيراز ( استان فارس ) و همچنین ۵۸ هکتار باغات سیاه ریشه در حومه شهر کرمان از عمده محصولات توليدي شركت می باشند . تعداد چاه های شرکت ۴۴ حلقه با دبی ۶۲۴ لیتر در ثانیه در سال ۱۳۹۸ می باشد.عمده باغات پسته شركت در منطقه سيرجان واقع شده است و با توجه به سال آوري درختان پسته ، ميانگين توليد پسته خشك اين شركت در سالهاي آور حدود ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تن و در سالهاي نیاور حدود ۱۵۰۰ تا۱۸۰۰ تن مي باشد.عمليات اجرايي باغات با استفاده از كارشناسان مجرب تمام وقت و با همكاري مراجع تحقيقاتي كشور و به صورت مكانيزه انجام مي پذيرد.

    اين شركت مجهز به دو ترمينال مكانيزه فرآوري با ظرفيت تبديل حدود دویست تن پسته تر به پسته خشك در روز، در داخل واحدهاي توليدي است كه اين خود نقطه عطفي در فعاليتهاي توليدي استان كرمان مي باشد، به نحوي كه محصول پسته برداشت شده طي كمترين زمان ممكن وارد سيستم پوست گيري، خشك كن و دانه بندي شده و محصول نهايي در كيسه هاي پنجاه كيلويي جهت فروش داخلي و صادرات به كشورهای اروپايي و آسيايي از ترمينال به انبارهاي شركت منتقل مي گردد.اين زمان كوتاه در كاهش آلودگي به افلاتوكسين كه مهمترين و حادترين مشكل پسته ايران مي باشد، بسيار مؤثر است. به گونه اي كه اين شركت طي سالهاي اخير از سوي اتاق بازرگاني استان به عنوان توليدكننده و صادركننده برتر استان معرفي گرديده و پس از اين رويداد مهم و بر مبناي درخواست وزارت جهاد كشاورزي و مسئولين استان، اين شركت نسبت به همكاري با طرح كريدور سبز كه با همكاري اتحاديه خشكبار اروپا و مراجع ايراني جهت احقاق حقوق پسته كاران ايراني و رديابي پسته هاي صادراتي به اروپا، به منظور تعيين ميزان آلودگي تشكيل گرديده، اقدام و در اين زمينه كمك شايان توجهي به روند صادرات پسته كشور نموده است.

    بستن
محصولات
پسته
زیتون
میوه های هسته دار
خرمالو