ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : سیرجان
  • درباره ما : شرکت پسته گهر دانه کویر سیرجان شرکتی معتبر در تولید وصادرت با بهترین کیفیت ایران فعالیت می کند .این شرکت با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات در امر تولید نیز فعالیت دارد . مدیر عامل این شرکت آقای سجاد بارانی (دبیر اتحادیه پسته و خشکبار سیرجان) به همراه پدرش آقای منصور بارانی (نائب رئیس اتحادیه پسته و خشکبار سیرجان ) از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است . در این سالها تجربیات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پسته گهر دانه کویر سیرجان شرکتی معتبر در تولید وصادرت با بهترین کیفیت ایران فعالیت می کند .این شرکت با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات در امر تولید نیز فعالیت دارد . مدیر عامل این شرکت آقای سجاد بارانی (دبیر اتحادیه پسته و خشکبار سیرجان) به همراه پدرش آقای منصور بارانی (نائب رئیس اتحادیه پسته و خشکبار سیرجان ) از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است . در این سالها تجربیات بسیاری در زمینه تولید پسته با استفاده از فن آوریهای مدرن برای تهیه و صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف در سراسر دنیا کسب نموده است .

    محصولات شرکت گهر دانه کویر سیرجان با توجه به استانداردهای گسترده کاملا بهداشتی تهیه و بسته بندی می شود بطوری که این شرکت می تواند محصولات خود را به کشورهایی که مقررات بسیار شدید در مورد مسائل بهداشتی (مانند کشورهای اروپایی) دارند صادر کند .

    صنعت پسته ایران

    پسته در ایران بیش از هزاران سال در حال کشت بوده است . نمونه کشت شده تجاری پسته حدود ۱۰۰ سال پیش شروع به توسعه یافت و همچنین در همان زمان تولید وصادرات نیز رشد کرد . اکنون تولید پسته سالانه ایران در یکسال بالی ۲۸۰۰۰۰ تن است . که این رقم بر گرفته از باغ های کرمان – یزد – خراسان – فارس – سمنان – مرکزی و استانهای دیگر می باشد . کرمان سهم زیادی از باغ ها و تولیدات پسته را تحت سلطه خود در آورده است . توسعه در کاشت و پرورش و برداشت کردن از باغ های پسته همانند مکانیزم افزایش فرایند کاشت دسترسی ما را به تولیدات و کیفیت بیشتر پشته برای مشتریان تضمین کرده است . بیشتر صادرات پسته بصورت انبوه هستند : پسته خشک شده خام – پسته برشته شده و مغز پشته از جمله این موارد هستند . پسته بر اساس درخواست ها و استانداردهای خریدار صادر می شود که استانداردهای بین المللی ایران نیز از این موارد پیروی می کند.

    بستن