ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : سیرجان- انتهای بلوار امام رضا
  • درباره ما : شرکت تعاونی پسته سیرجان در سال ۱۳۶۳ توسط بخش خصوصی در شهرستان سیرجان تاسیس وشروع به کار کرده است در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ نفر عضو دارد. مديريت اين شركت كه از متخصصين با تجربه در امر پسته ميباشند، از گامهاي نخستين همواره كيفيت را سر لوحه فعاليتهاي شركت قرارداده و تا كنون كه بالغ بر سه دهه از فعاليت افتخار آفرين اين شركت در عرصه صادرات پسته ميگذرد، هنوز سياست كيفيت مداري شعار اصلي ميباشد. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تعاونی پسته سیرجان در سال ۱۳۶۳ توسط بخش خصوصی در شهرستان سیرجان تاسیس وشروع به کار کرده است در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ نفر عضو دارد.

    مديريت اين شركت كه از متخصصين با تجربه در امر پسته ميباشند، از گامهاي نخستين همواره كيفيت را سر لوحه فعاليتهاي شركت قرارداده و تا كنون كه بالغ بر سه دهه از فعاليت افتخار آفرين اين شركت در عرصه صادرات پسته ميگذرد، هنوز سياست كيفيت مداري شعار اصلي ميباشد.

    اين شركت با بهره مندي از باغ هاي متعدد پسته شهرستان سیرجان و همچنين جايگاه ارزنده اي كه در بين باغداران دارد، توانایي تهيه و ارائه انواع پسته مرغوب ايران را دارا ميباشد. نظر به اينكه سلامت و بهداشت پسته عاملي اساسي و بسيار موثر در صادرات موفق ميباشد، لذا اين شركت با بكارگيري صحيح ترين روشهاي كاشت ، داشت و برداشت باعث گرديده كه امروزه با كارنامه اي درخشان در زمينه صادرات بهترين و سالمترين پسته ايران به اقصي نقاط جهان، سهم بسزايي در صادرات غير نفتي كشور داشته باشد و تا کنون به کشورهایی نظیر چین ، هنگ کنگ ، دبی، روسیه ، آلمان ، کانادا و کشورهای اروپایی صادارت داشته است.

    شرکت در زمینی به مساحت شش هکتار احداث گردیده و هم اکنون دارای چندین انبار سرپوشیده جهت نگهداری ، درجه بندی و بسته بندی پسته می باشد.

    بستن
محصولات
انواع پسته