ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : کاشان-جاده‌ی برزک-رو‌به‌روی گلستان ۴۰۰ هکتاری کوثر-شرکت میهن گلاب
  • درباره ما : شرکت میهن گلاب در سال ۱۳۸۳ و با در اختیار داشتن بیست سال تجربه در تولید گلاب و عرقیات گیاهی به روش سنتی ، در منطقه ی نابر از توابع برزک کاشان با هدف فعالیت بیشتر بازار های داخلی و صادرات گلاب از ایران به کشور های اروپایی مسلمان تاسیس شد .این شرکت در حال حاضر با برند های یکتا ، عالیات ، کوثر ، بخشش ، جاودانه و خرداد در تمامی شهر ها و شهرستان های ایران فعال می باشد.در خصوص بطری ها اعم از پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت میهن گلاب در سال ۱۳۸۳ و با در اختیار داشتن بیست سال تجربه در تولید گلاب و عرقیات گیاهی به روش سنتی ، در منطقه ی نابر از توابع برزک کاشان با هدف فعالیت بیشتر بازار های داخلی و صادرات گلاب از ایران به کشور های اروپایی مسلمان تاسیس شد .
    این شرکت در حال حاضر با برند های یکتا ، عالیات ، کوثر ، بخشش ، جاودانه و خرداد در تمامی شهر ها و شهرستان های ایران فعال می باشد.
    در خصوص بطری ها اعم از پلاستیک از وزن سیصد و پنجاه گرم تا گالنهای بیست لیتری و بطری های پت توسط این شرکت تولید میشود.
    این شرکت در بازار های خارجی خصوصا کشور های اسلامی و کشور های حاشیه ی خلیج فارس حضوری فعال دارد و در بیشتر نمایشگاه های صنایع غذایی در سراسر جهان برای توسعه ی بازار های خود و به روز کردن ماشین آلات تولید و بسته بندی خود شرکت می نماید .

    بستن