ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : شهــرک صنعتــی قمصر پارک ورودی -روبروی دارایی
  • درباره ما : شركت گلريز قمصر ( غفاري ) در سال ۱۳۴۵ توسط محمد غفاري گلاب گير تاسيس گرديد . ابتدا كار خود را به صورت سنتي در كارگاه كوچكي در زمينه ي توليد عرقيات گياهي ، گلاب و آبليمو آغاز و دربسته بندي هاي خاص آن زمان توليد و به بازارهاي محلي عرضه مي نمود تا اينكه به همت مسئولين پر تلاش آن پس ازطي چند دهه در سال ۱۳۶۰ موفق به احداث كارخانه در زميني به مساحت تقريبي ۵۰۰۰ متر مربع در شهرك صنعتي قمصر شد .ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت گلريز قمصر ( غفاري ) در سال ۱۳۴۵ توسط محمد غفاري گلاب گير تاسيس گرديد . ابتدا كار خود را به صورت سنتي در كارگاه كوچكي در زمينه ي توليد عرقيات گياهي ، گلاب و آبليمو آغاز و دربسته بندي هاي خاص آن زمان توليد و به بازارهاي محلي عرضه مي نمود تا اينكه به همت مسئولين پر تلاش آن پس ازطي چند دهه در سال ۱۳۶۰ موفق به احداث كارخانه در زميني به مساحت تقريبي ۵۰۰۰ متر مربع در شهرك صنعتي قمصر شد .
    او علاوه بر دريافت ۳۴ عنوان پروانه ي ساخت و نشانه استاندارد جهت محصولات گلاب ، آبليمو ، عرقيات گياهي موفق به اخذ گواهينامه تحقيق و توسعه از اداره صنايع گرديد . كارخانه گلريز قمصر فعاليت برتر خود را با بسته بندي هاي مختلف مطابق با استاندارد هاي توليد و با نامهاي تجاري شفا و گلنام در سطح كشور و بازارهاي جهاني عرضه مي نمايد .
    هم اكنون با جديت و پشتكار مسئولين و كاركنان زحمتكش و به مدد مهندسين پر توان صنايع غذايي ، علوم آزمايشگاهي و كنترل كيفيت سعي در توسعه ي كارخانه و ارائه ي محصولات جديد در زمينه توليد گياهان خشك دارويي دارد .
    اكنون ما مفتخريم كه با پنجاه سال سابقه كار در توليد وعرضه بهترين عرقيات گياهي جهت رفع نياز هموطنان عزيز كوشا باشيم و شما مصرف كننده عزيز كه براي سلامتي خود و خانواده خويش اهميت قايل هستيد با انتخاب صحيح و درست عرقيات گياهي كه مورد تاييد وزارت بهداشت و درمان مي باشد ما را در عرضه بهتر و كيفيت منحصر به فرد محصولات ياري خواهيد نمود .
    اميد است با همت مسئولين محترم اداره نظارت بر مواد غذايي و كارشناسان محترم اداره استاندارد و با اختيار داشتن نيروهاي متخصص مجرب و كارآزموده ، نيل به اهداف عاليه كه همانا هماهنگ شدن توليد مواد غذايي مطابق با آخرين معيارهاي داخلي و بين المللي و اخذ گواهينامه هاي بين المللي و افزايش توليد ات در سايه ي تبليغات ونوآوري وتنوع بيشتر، افزايش كيفيت وكاهش قيمت ، ارتباط بهتر وقويتري با مصرف كننده مي باشد ، ميسر گردد

    بستن
محصولات
گلاب
گلاب سنگین
گلاب مخصوص
گلاب دو آتیشه