ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - شاهین شهر - شرکت هواپیماسازی ایران
  • درباره ما : نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در بخش‌هاي خصوصي و دولتي به منظور افزايش سرعت عمل و بالا بردن كيفيت حمل و نقل هوايي و جابجايي بهينه مسافر و كاهش هزينه‌هاي مرتبط سرمايه‌گذاري سنگيني به عمل آورده است. از اين جهت حفظ، نگهداري نوسازي، توسعه و مولدسازي و بهبود امكانات و سرمايه‌هاي موجود كشور در صنعت هوايي از جمله وظايف مهم شركت صنايع هواپيماسازي ايران (هسا) و ساير دست‌ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در بخش‌هاي خصوصي و دولتي به منظور افزايش سرعت عمل و بالا بردن كيفيت حمل و نقل هوايي و جابجايي بهينه مسافر و كاهش هزينه‌هاي مرتبط سرمايه‌گذاري سنگيني به عمل آورده است.
    از اين جهت حفظ، نگهداري نوسازي، توسعه و مولدسازي و بهبود امكانات و سرمايه‌هاي موجود كشور در صنعت هوايي از جمله وظايف مهم شركت صنايع هواپيماسازي ايران (هسا) و ساير دست‌اندر كاران صنايع هوايي در كشور مي‌باشد شركت صنايع هواپيماسازي ايران از بدو تأسيس ضمن انجام مطالعات بازار و استمرار در سرمايه گذاريي نيروي انساني مجرب و ايجاد زيرساخت‌هاي لازم همواره توسعه كيفي را شعار خود دانسته و در اين زمينه پيشرو بوده است و در اين راستا توانسته است در طراحي، ساخت، تأمين، پشتيباني و تعمير و نگهداري كليه محصولات هوايي، اقلام و سامانه‌ها به صورت مؤثري اقدام نمايد. با توجه به تنوع هواپيماها و تجهيزات فرودگاهي و تجربه و دانش متخصصين مرتبط در خطوط هوايي كشور و گستره خدمات و تعميرات مورد نياز اين شركت آمادگي دارد در زمينه مشاركت و توسعه دانش فني، به اشتراك گذاري زيرساخت‌هاي مورد لزوم با ساير صنايع هوايي و شركت‌هاي هواپيمايي به منظور هم‌افزايي تمام ظرفيت‌هاي كشور به صورت فعال مشاركت نمايد و بدينوسيله به عنوان عضوي موثر از جامعه بزرگ صنعت هوايي كشور از همه دست اندر كاران براي تحقق اين هدف دعوت به عمل مي‌آورد.

    تداوم خدمات شركت‌هاي هواپيمايي
    با مشاركت صنايع هوايي

    بستن
محصولات
طراحي، ساخت و تست ترمــزهاي هواپيما (کربني و فلزي)
آشنایی باخلبانی و علوم هوانوردي به كمك شبیه ساز پرواز