ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج -خیابان قزلحصار-خیابان سوم-خیابان صنعتکاران-پلاک ۱۷
  • درباره ما : مجموعه صنعتی نوین فوم از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات فومی و لاستیک آغاز نمود. این شرکت تولید کننده عمده کفپوش‌های ورزشی و تاتامی مورد استفاده در مهد کودکها و اماکن ورزشی، محصولات فومی شنا ، یوگا و ایروبیک و ورق های فومی و اسفنجی مورد استفاده در صنایع کیف و کفش تجهیزات ورزشی ، قطعات صنعت خودرو سازی، انواع عایق صداگیر، عایق آکوستیک، عایق الاستومری و قطعات ارتوپ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه صنعتی نوین فوم از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات فومی و لاستیک آغاز نمود. این شرکت تولید کننده عمده کفپوش‌های ورزشی و تاتامی مورد استفاده در مهد کودکها و اماکن ورزشی، محصولات فومی شنا ، یوگا و ایروبیک و ورق های فومی و اسفنجی مورد استفاده در صنایع کیف و کفش تجهیزات ورزشی ، قطعات صنعت خودرو سازی، انواع عایق صداگیر، عایق آکوستیک، عایق الاستومری و قطعات ارتوپدی و پزشکی می باشد.
    استفاده از تکنولوزی روز دنیا کادر متخصص و متعهد مشتری مداری و تعهد به ارایه بالاترین کیفیت ضامن بیش از یک دهه فعالیت نوین فوم به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان محصولات فومی می باشد.

    بستن
محصولات
تاتامی
فوم رول
کفپوش گرانول و لاستیک
ورق تی
ورق فوم زیره کفش
فوم گل سازی
آجر یوگا
دمبل فومی
تخته شنا
پازل و اسباب بازی فومی
فوم سیبل تیراندازی
ساق بند و زانو بند
میز بیلیارد و اسنوکر
میز فوتبال دستی
تشک زیر انداز یوگا و آیروبیک
چمن مصنوعی
میز پینگ پونگ
عایق صوتی دیوار و فوم جاذب صدا
کمربند شنا
کفپوش مهدکودک
تشک کشتی
آدمک کشتی
سرسره پلاستیکی کودک
فوم مخصوص کلاه تکواندو
کفپوش بیمارستانی
فوم صداگیری دستگاه ماینینگ
دیوارپوش مهدکودک
فوم پزشکی