ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اورمیه- میاندواب- خیابان ۱۷شهریور- نرسیده به تقاطع شهدا
  • درباره ما : نهالستان گردو برتر نهال در سال ۱۳۱۰ افتتاح شد کار نهالستان از پدربزرگ ما به ارث رسیده است.گردو برتر نهال با تولید ۵۰۰ هزار اصله هال میوه و ۲۰۰ هزار اصله نهال گردو تولید و عرضه به کشاورزان کشورمان میکند. صادرات نهال به کشورهای افغانستان ، آذربایجان و عراق را هر ساله انجام میدهد.این نهالستان دارای گواهینامه بهداشت از جهاد کشاورزی و عاری از هرگونه بیماری ها میبشاد. مامیتوانیم تجربه ای که ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نهالستان گردو برتر نهال در سال ۱۳۱۰ افتتاح شد کار نهالستان از پدربزرگ ما به ارث رسیده است.گردو برتر نهال با تولید ۵۰۰ هزار اصله هال میوه و ۲۰۰ هزار اصله نهال گردو تولید و عرضه به کشاورزان کشورمان میکند.

    صادرات نهال به کشورهای افغانستان ، آذربایجان و عراق را هر ساله انجام میدهد.این نهالستان دارای گواهینامه بهداشت از جهاد کشاورزی و عاری از هرگونه بیماری ها میبشاد.

    مامیتوانیم تجربه ای که سالها کسب کرده ایم اکنون میتوانیم به نظر مطلوب خواسته های مشتریان عزیز برسیم. اولویت اول ما کیفیت ماست.

    ما بر این باور هستیم که موفقیت تنها میتواند از طریق روابط دراز مدت با مشتریان ما باشد.به همین دلیل ما اطمینان میدهیم که گونه های درختی که ما به فروش میدهیم به انها پاسخ میدهیم.تیم گردو برتر نهال ترویج شده برای دستیابی به تولید درختان کار میکند ما میدانیم کاشت درخت برای سرمایه گذاری طولانی مدت مناسب میباشد.

    سایت برتر نهال همه چیز را برای ارائه به مشتریان خود با بهترین رقم انتخاب میکند .نهال ها توسط وزارت کشاورزی ایران تایید شده است .

    شما میتوانید به صورت حضوری یا غیرحضوری از سایت برتر نهال خریداری به عمل آورید.میتوانید مقدار سفارش ، تعداد رقم و ارقام نهال ها را برای ما مشخص کنید تا برای شما فاکتور ارسال شود.در صورت تایید مشتری نهال ها به صورت اماده بسته بندی شده و به هر کجای ایران که خواستین ارسال میشود.

    بستن
محصولات
نهال بادام سهند
نهال بادام مامایی
نهال بادام پسته ای
نهال بادام شکوفه