ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - سه راه سیمین ابتدای خیابان سهروردی
  • درباره ما : گروه تولیدی و صنعتی کیان پلاست سپاهان در سال ۱۳۸۵ پایه گذاری و تآسیس شد. کیان پلاست سپاهان با بیش از یک دهه سابقه و با استفاده ازخطوط تولید توسعه داده شد و جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی پیشرفته ی تولید و نیروهای متخصص در امر تولید، در سالنی مجهز به امکانات کامل فعالیت خود را گسترش داده و پتانسیل لازم برای توسعه کمی و کیفی بیشتر را نیز در اختیار دارد.این شرکت اولین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی و صنعتی کیان پلاست سپاهان در سال ۱۳۸۵ پایه گذاری و تآسیس شد. کیان پلاست سپاهان با بیش از یک دهه سابقه و با استفاده ازخطوط تولید توسعه داده شد و جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی پیشرفته ی تولید و نیروهای متخصص در امر تولید، در سالنی مجهز به امکانات کامل فعالیت خود را گسترش داده و پتانسیل لازم برای توسعه کمی و کیفی بیشتر را نیز در اختیار دارد.
    این شرکت اولین دارنده استاندار کارخانه ای در صنعت دیوارپوش و تایل پی وی سی از سازمان ملی استاندارد ایران و دارنده گواهی نامه های ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۰ و ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ و ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۱۵ و CE است.
    همچنین لازم به ذکر است که آزمایشگاه این شرکت در سال ۱۳۹۵ با تجهیز و به روز رسانی ابزار آزمایشگاهی، از طرف سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان آزمایشگاه همکار در ضمینه صنایع شیمیایی و موارد مرتبط با صنعت PVC ، معرفی گردیده است.
    از اهداف شرکت، علاوه بر زیبایی محیط زندگی و آرامشی که از آن به دست می آید، ایمن سازی محیط زندگی بوده و در طراحی و ساخت تمام محصولات تولیدی این امر را مد نظر داشته است؛ به نحوی که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ، محصولات شرکت قابل نصب در کلیه ی مناطق آب وهوایی، بلافاصله پس از سفت کاری است. هم چنین دارای خصوصیات منحصر به فردی از قبیل عایق بودن در برابر سرما و گرما؛ مقاوم بودن به حرارت و رطوبت؛ قابلیت ضربه پذیری ؛ مقاوم بودن به اسیدها و بازها؛ مقاوم بودن به موریانه، قابلیت شست و شو؛ تعویض قطعات و بالاخره طول عمر زیاد است.
    این شرکت افتخار دارد که اولین و تنها تولیدکننده تایل ۶۰ * ۶۰ P.V.C است که در خاورمیانه به ثبت رسیده و تولید انحصاری این محصول را به مدت ۲۰ سال در اختیار دارد.
    این شرکت علاوه بر فعالیت از طریق نمایندگان انحصاری معتبر در سراسر کشور ایران، جایگاه بسیار خوبی نیز در بخش صادرات به خود اختصاص داده و محصولات خود را به ۱۵ کشور دنیا صادر می کند. و با توجه به استفاده از نیروهای متخصص و تجهیزات مناسب چشم به موفقیت های بیشتری دربازارهای جهانی دارد.

    بستن
محصولات
تایل سقفی
دیوارپوش
پانل pvc
کف پوش