ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان پاسداران -خیابان نارنجستان ۸ -پلاک ۲۳ (ساختمان پارک سنتر) -طبقه ۱۵ -واحد ۱۵۰۳
  • درباره ما : شرکت رزيتان درسـال ۱۳۶۰ بـه همت چند تن از خدمت گزاران به صنعت کشور که پايه گذار کارخانجاتی از قبيل پارس متال، شوفاژکار و فروسيليس ايران بوده اند تاسيس گرديده و مفتخر است که با توليد بيش از ۱۳۰ نوع انواع مختلف رزينهای صنعتی از جمله رزین های فنولیک، آلکید، اپوکسی و پلی استر غیر اشباع، در خدمت صنایع و کارخانجات مختلف من جمله صنایع ریخته گری و قالب سازی، رنگ و پوشش های صنعتی، کامپوزیت، سنگ م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رزيتان درسـال ۱۳۶۰ بـه همت چند تن از خدمت گزاران به صنعت کشور که پايه گذار کارخانجاتی از قبيل پارس متال، شوفاژکار و فروسيليس ايران بوده اند تاسيس گرديده و مفتخر است که با توليد بيش از ۱۳۰ نوع انواع مختلف رزينهای صنعتی از جمله رزین های فنولیک، آلکید، اپوکسی و پلی استر غیر اشباع، در خدمت صنایع و کارخانجات مختلف من جمله صنایع ریخته گری و قالب سازی، رنگ و پوشش های صنعتی، کامپوزیت، سنگ مصنوعی، چوب و … باشد.
    شرکت رزیتان با دارا بودن واحد R&D مجهز به آخرین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا و نیز با به کارگیری از متخصصین و کارشناسان خبره، گامی بزرگ در جهت رفع نیاز کارخانجات و صنایع مختلف طبق آخرین فرمولاسیون و استانداردهای روز دنیا بر داشته است.
    اهتمام به کیفیت، افزایش رضایت مندی مشتریان و رعایت حقوق مصرف کنندگان و استانداردهای ملی در امر تولید محصولات از دیدگاه های اصلی شرکت رزیتان است.

    بستن
محصولات
رزین آلکید-استایرن
رزین آلکید
مدیوم اویل
لانگ اویل
اورتو فتالیک
ایزو فتالیک
رزول
نووالاک
پودر باکالیت
اسید چرب درجه 3
اسید چرب درجه 2
اسید چرب درجه 1
اپوکسی جامد
هاردنر
رزین
بنزوگوانامین فرمالدئید
اوره فرمالدئید
ملامین فرمالدئید
رزین وینیل استر
پلی استر اشباع
آکریلیک پایه حلال
آکریلیک پایه آب