ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-چهاردانگه-شهرک صنعتی سهند-سوله های زرد-پلاک ۴۲۱/۴
  • درباره ما : شرکت سین تاش ماشین (حفار صنعت سابق) در سال ۱۳۹۱ پس از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه تولید چکش های هیدرولیکی موفق گردید اولین کارخانه تولید چکش های هیدرولیکی ایران را در تبریز راه اندازی نماید.از شروع تأسیس کارخانه، همکاری با متخصصین و مهندسین صنعتگر و مراکز بزرگ علمی و صنعتی کشور سرلوحه پیشرفت این شرکت قرار گرفته است. رعایت حقوق مصرف کننده با عرضه محصولات با دوام و قیمت مناسب و جلب رضایتم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سین تاش ماشین (حفار صنعت سابق) در سال ۱۳۹۱ پس از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه تولید چکش های هیدرولیکی موفق گردید اولین کارخانه تولید چکش های هیدرولیکی ایران را در تبریز راه اندازی نماید.
    از شروع تأسیس کارخانه، همکاری با متخصصین و مهندسین صنعتگر و مراکز بزرگ علمی و صنعتی کشور سرلوحه پیشرفت این شرکت قرار گرفته است. رعایت حقوق مصرف کننده با عرضه محصولات با دوام و قیمت مناسب و جلب رضایتمندی حداکثری مصرف کنندگان، یکی از افتخارات این شرکت در طول ۱۵ سال گذشته بوده است.
    تولید محصولات جدید و با کیفیت بالا نسبت به محصولات وارداتی و بومی سازی کامل پروسه تولید چکش های هیدرولیکی، از اهداف عالی این شرکت می باشد.
    تولید قطعات چکش های هیدرولیکی در بیش از ۲۵۰۰ نوع برای ۳۰ برند مطرح دنیا و ۱۰۰ مدل مختلف حاصل تلاش ۱۵ ساله این شرکت می باشد.

    تولید و مونتاژ ۴ مدل چکش های هیدرولیکی و سرمته های حفاری و شانگ از فعالیت عمده این شرکت می باشد که در کلیه پروژه های ساختمانی، انبوه سازی مسکن، راهسازی و فعالیت های استخراجی معدن، کاربرد فراوانی دارند.

    طیف محصولات STMمونتاژ داخلی: از ۱۵۰ کیلوگرم تا ۱۸۰۰ کیلوگرم

    از دیگر فعالیت های مهم این شرکت تعمیرات اساسی، بازسازی، آهنگری، ساخت بدنه و براکت، تعویض قطعات معیوب و مونتاژ چکش سرویس شده مشابه کارخانه سازنده در بزرگترین، مدرنترین و مجهزترین تعمیرگاه های سطح کشور در تهران و تبریز می باشد.

    ارائه قطعات و خدمات در سراسر کشور به قیمت کارخانه، آموزش و راه اندازی تعمیرگاه های مجاز در مراکز استان ها از برنامه های مهم و آنی شرکت می باشد. در حال حاظر شعبه تهران و نمایندگی های معتبر این شرکت در شهر های مشهد، شیراز، سنندج، کرمانشاه، اصفهان، بندعباس و زنجان دایر گردیده و آماده خدمت رسانی به مشتریان و شرکت های بزرگ می باشد.

    بستن
محصولات
چکش هیدرولیک STM مدل ST30 سین تاش ماشین
چکش هیدرولیک STM مدل ST40 سین تاش ماشین
چکش هیدرولیک STM مدل ST45 سین تاش ماشین
چکش هیدرولیک STM مدل ST50 سین تاش ماشین
چکش هیدرولیکیSTM10 سین تاش ماشین
چکش هیدرولیک STM مدل ST70 سین تاش ماشین
چکش هیدرولیک STM مدل ST200 سین تاش ماشین
چکش هیدرولیک STM مدل ST121 سین تاش ماشین
پیستون چکش های هیدرولیکی سین تاش ماشین
قلم تبری چکش های هیدرولیکی سین تاش ماشین
بوش های چکش های هیدرولیکی سین تاش ماشین
ریپر سین تاش ماشین
کوپلینگ و شانک سین تاش ماشین
پرس 400 تنی سین تاش ماشین
جک های دو طرفه کششی سین تاش ماشین
جک یک طرفه قفل دار سین تاش ماشین
پیچ و مهره های سنگین سین تاش ماشین
انواع قطعات محوری سین تاش ماشین
چکش مونتابرت 501
چکش هیدرولیکی MTB مدل MTB 155
فک های تخریب هیدرولیکی MTB
فک های چند منظوره هیدرولیکی MTB
بوم ثابت توزیع MTB