ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان آفریقا -خیابان یزدانپناه -پلاک ۳۰
  • درباره ما : موجب كمال خرسندي و افتخار است كه اين پل ارتباطي امكان تعامل با شما مشتريان و مخاطبان ارجمندي كه شركت صنعتي طلوع پلاستيك دوستان را شايسته خدمت به خود دانسته‌ايد فراهم آورده است . اهداف شركت ازديدگاه مديريت :شركت صنعتي طلوع پلاستيك دوستان از همان بدو آغاز با شیوه‌ای نظام‌مند در صدد جست و جو و رسیدن به هدف اصلي شركت كه همان ايجاد اشتغال و مبارزه با بيكاري ، توسعه كارخانه هاي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    موجب كمال خرسندي و افتخار است كه اين پل ارتباطي امكان تعامل با شما مشتريان و مخاطبان ارجمندي كه شركت صنعتي طلوع پلاستيك دوستان را شايسته خدمت به خود دانسته‌ايد فراهم آورده است . اهداف شركت ازديدگاه مديريت :
    شركت صنعتي طلوع پلاستيك دوستان از همان بدو آغاز با شیوه‌ای نظام‌مند در صدد جست و جو و رسیدن به هدف اصلي شركت كه همان ايجاد اشتغال و مبارزه با بيكاري ، توسعه كارخانه هاي صنعتي در مناطق محروم و رشد محصولات و بازارهای خود بوده است گام برداشته . افزایش مستمر ارزش افزوده ، نوآوری و کسب رضایت مشتری از اهداف محوری شرکت است . به همين منظور معتقد به پیاده‌سازی و به کارگیری مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا بوده و این دیدگاه از بالاترین سطح سازمان تا لایه‌های اجرايي نافذ بوده است . در اين راه هيچگاه از عملكرد خود در بازار راضي نخواهيم شد و هميشه به محض اينكه به هدفهايمان برسيم آنها را ترقي خواهيم داد .
    مشتري از ديدگاه مديريت : مشتري مهمترين ناظر بر فعاليت سازمان است و يك فرد خارجي در سازمان ما محسوب نميگردد . مشتري در كار ما يك هدف زودگذر نيست بلكه مشتري هدف و غايت همه اقدامات ما است . بايد بگويم مدير مسؤل كسي است كه به حرف خود عمل كند پس هنگاميكه از خشنودي و رضايت مشتري سخن ميگوييم بايد در هر زمان پايبند به قراردادهاي خود چه به صورت نوشتاري يا به صورت گفتاري باشيم و بهترين رسيدگي و توجه به امور مشتري را درحداقل زمان ممكن داشته باشيم و معتقديم كه شرط تجارت صحيح : اجتناب از ريا ، اجتناب از سوگند ، اجتناب از مدح و ستايش در زمان فروش ، اجتناب از بدگويي زمان خريد و نيز گفتن عيب جنس خود است .
    و اينك یگانه خالق هستی را سپاسگزاریم که سالهای اخير را سالهایی پر‌برکت همراه با دستاوردهای فراوان براي شركت صنعتي طلوع پلاستيك قرارداد كه از جمله آن اخذ چندين نمايندگي شركتهاي توليدي خارجي در زمينه بازاريابي و فروش مواد اوليه پلاستيك وماشين آلات را ميتوان نام برد . تحقق اين مهم افزايش اشتغال خصوصا در مناطق محروم( كه همان هدف نهايي از تاسيس اين شركت است) و افزايش كيفيت و تنوع بيش از پيش محصولات اين شركت را در بر داشته است . مجتبي ميري رييس هيات مديره

    بستن