ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
صادرات تجهیزات وخدمات صنایع آب وبرق ایران صانیر
  • تعداد بازدید : ۷۲۸ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/Sunir
  • آدرس : تهران - خیابان مفتح جنوبی - خیابان سمیه - کوچه مژدهی - پلاک ۱
  • درباره ما : بازاریابی و بررسی زمینه های مناسب جهت معرفی توان کشور و فعالیت در بازارجهانی صنعت آب برق و انرژی بوسیله حضور در مناقصات بین المللی و یا فروش مستقیم از طریق مذاکره با روش‏های تجاری معمول بمنظور ایجاد درآمد ارزی از طریق صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب برق و انرژی با رعایت استانداردهای مورد قبول. ایجاد و توسعه ابزارهای مورد نیاز تحقق اهداف شرکت از جمله ایجاد بانک اطلاعات. واردات مواد او ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازاریابی و بررسی زمینه های مناسب جهت معرفی توان کشور و فعالیت در بازارجهانی صنعت آب برق و انرژی بوسیله حضور در مناقصات بین المللی و یا فروش مستقیم از طریق مذاکره با روش‏های تجاری معمول بمنظور ایجاد درآمد ارزی از طریق صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب برق و انرژی با رعایت استانداردهای مورد قبول.
    ایجاد و توسعه ابزارهای مورد نیاز تحقق اهداف شرکت از جمله ایجاد بانک اطلاعات.
    واردات مواد اولیه کالا و یا خدمات مورد نیاز شرکتهای عضو و تامین سایر تسهیلاتی که می تواند جهت بهینه سازی و قایل رقابت ساختن شرکتهای داخلی در عرضه بین المللی در خدمت آنان قرار گیرد. این تسهیلات می تواند شامل اطلاعات، استانداردها و تکنینک های مختلف باشد.
    ایجاد شعب و نمایندگی در داخل و خارج از کشور و برگزاری نمایشگاههای دائمی و اختصاصی و یا حضورنمایشگاهها در داخل و یا خارج از کشور.
    تامین منابع مالی لازم از طریق سرمایه گذاری صاحبان سهام و سودآور نمودن شرکت و فراهم نمودن تسهیلات از طریق بانکها و موسسات اعتباری داخلی و یا خارجی و یا مشارکت با آنها.
    همکاری فنی – اطلاعاتی با موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی در کشورهای طرف قرارداد بمنظور ایجاد دفاتر مهندسی – کارگاه و یا کارخانجات تولیدی – خدماتی و انتقال تکنولوژی به آنان از طریق قراردادهای تجاری و یا مشارکت با آنان.
    خرید – فروش – واردات و صادرات تجاری – صنعتی و انجام هرگونه عملیات بازرگانی مجاز در چارچوب عقد قرارداد جهت ارائه و یا اخذ خدمات موضوع فعالیت های شرکت مندرج در بند الف.
    قبول نمایندگی شرکت ها و موسسات و اشخاص در امور تجاری – صنعتی – مالی و سرمایه گذاری.
    خرید و فروش و ترانزیت برق از مبادی داخلی و خارجی پس از کسب مجوزهای لازم.
    مشارکت سرمایه گذاری در شرکتها و انجام فعالیت های بازرگانی در کلیه زمینه های موضوع شرکت،
    طراحی، تدارکات، مشاوره، اجرا، تعمیر و نگهداری، نصب و راه اندازی و بهره برداری کلیه پروژه‏های صنعتی در زمینه های آب برق و انرژی به منظور حمایت و پشتیبانی در صدور تجهیزات و خدمات فنی مهندسی.
    مبادرت به هرگونه فعالیت که با هدف شرکت مرتبط باشد.
    فعالیت های خرید و فروش سهام ، اوراق بهادار و اوراق مشارکت در ایجاد انواع شرکت ها در داخل و خارج از کشور در حدود موضوع فعالیت شرکت ، ایجاد شعب و نمایندگی در داخل و خارج از کشور و برگزاری نمایشگاه های دائمی و اختصاصی و یا حضور در نمایشگاه ها در داخل و خارج کشور

    بستن
محصولات
انتقال نیرو
تولید نیرو
آب و فاضلاب (آبفا)
نفت، گاز و پتروشیمی