ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خيابان خردمند شمالي – كوچه شهيد اعرابي ۲ – پلاك ۲
  • درباره ما : شرکت کاوین در تاریخ ۱۳۷۰/۰۲/۰۸ به ثبت رسید. موضوع فعالیت این شرکت تغذیه گیاهی و تولید کودهای ریزمغذی به صورت مایع و پودر همچنین کلیه عملیات بازرگانی و تجاری مربوط به موضوع فوق می‌باشد. این شرکت از بدو تاسیس با همکاری شرکت فوسین* انگلستان که پیشتاز تغذیه گیاهی در دنیا با بیش از ۳۵ سال تجربه در این زمینه بود، نسبت به تغذیه گیاهی در ایران اقدام نموده و با توجه به وضعیت بازار، انواع کو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کاوین در تاریخ ۱۳۷۰/۰۲/۰۸ به ثبت رسید. موضوع فعالیت این شرکت تغذیه گیاهی و تولید کودهای ریزمغذی به صورت مایع و پودر همچنین کلیه عملیات بازرگانی و تجاری مربوط به موضوع فوق می‌باشد.

    این شرکت از بدو تاسیس با همکاری شرکت فوسین* انگلستان که پیشتاز تغذیه گیاهی در دنیا با بیش از ۳۵ سال تجربه در این زمینه بود، نسبت به تغذیه گیاهی در ایران اقدام نموده و با توجه به وضعیت بازار، انواع کودهای ریزمغذی را تحت لیسانس و به طور انحصاری در ایران تولید می‌کند.

    همچنین شرکت کاوین از سال ۱۳۸۵ نماینده انحصاری انواع کودهای "الیت" Elite تولیدی شرکت ادفرت** Adfert می‌باشد که با تکنولوژی برتر و مواد اولیه با کیفیت و پشتیبانی فنی شرکت‌های: اس کیو ام (SQM) شیلی، یارا (YARA) نروژ و اکزونوبل (Akzonobel) هلند در واحد صنعتی شرکت ادفرت در ابوظبی تولید و بسته‌بندی و به صورت کالای ساخته شده وارد ایران می‌کند.

    شرکت کاوین منحصرا در زمینه تغذیه گیاهی، تولید، توزیع و خدمات پس از فروش انواع کودهای ریزمغذی و NPK متناسب با شرایط اقلیمی ایران فعالیت می‌نماید. تولیدات این شرکت دارای پروانه بهره‌برداری شماره ۱۸۸۰۶ مورخ ۱۳۷۶/۰۴/۰۶ و ۱۷۸۳۵ وزارت صنایع می‌باشد.

    کلیه کودهای "یارا ویتا" Yara Vita و "الیت" شرکت کاوین دارای شماره ثبت کودی با در حال اخذ این شماره از موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت کشاورزی می‌باشند.

    بستن