ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج-نظرآباد-شهرک صنعتی سپهر-بلوار کارافرینان-بعداز میدان امیرکبیر-نبش کوچه مهر شرقی-شرکت تولیدی صنعتی چرم ارغوان
  • درباره ما : در سال ۱۳۷۲ توسط اقای علیرضا مزینانی تاسیس و عرضه محصولات آن در قالب چرم مصنوعی گالینگور و واتر به بازار آغاز شد که در اندک مدتی استقبال چشمگیر تولیدکنندگان در صنایع مختلف در سال ۱۳۸۴ خط تولید چرم مصنوعی در زمینه کیف و کفش، خودرویی، مبلمان و پوشاک راه اندازی گردید. همین سیر صعودی مشتریان ، ما را تشویق کرد تا بر تلاش خود افزوده ودر تولید محصولات با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص و تهیه م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۷۲ توسط اقای علیرضا مزینانی تاسیس و عرضه محصولات آن در قالب چرم مصنوعی گالینگور و واتر به بازار آغاز شد که در اندک مدتی استقبال چشمگیر تولیدکنندگان در صنایع مختلف در سال ۱۳۸۴ خط تولید چرم مصنوعی در زمینه کیف و کفش، خودرویی، مبلمان و پوشاک راه اندازی گردید.

    همین سیر صعودی مشتریان ، ما را تشویق کرد تا بر تلاش خود افزوده ودر تولید محصولات با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص و تهیه مواد اولیه ی مرغوب با فن آوری و اطلاعات به روز، تولیدی با کیفیت بالا و استاندارد در ضمینه چرم مصنوعی در صنعت کیف و کفش –مبلمان- خودرویی – پوشاک- بیاله، داشته باشیم.

    درهمین راستا در سالهای اخیر خط تولید نانوون، منسوجات بی بافت مورد مصرف در زمینه کفی و سقفی خودرو ، پشت چرم و موارد مصرفی در کالای خواب وپوشاک و خط تولید جوراب گیر،اشتروبل در صنعت کفش راه اندازی شد و با بهره مندی از این نوع صنعت در چرخه تولید خود ، توانستنیم کیفیت محصولات خود را ارتقا دهیم و همزمان به دو هدف اساسی جلب رضایت مشتریان و رونق کسب و کار خویش دست یابیم.

    تولیدات ما در زمینه چرم مصنوعی برای مبلمان خانگی و ادرای ، کیف، کفش، اتومبیل و بیاله و پوشاک و همچنین تولیدات نانوون در زمینه کفی خودرو و سقفی خودرو، کالای خواب وپوشاک و جوراب گیر،اشتروبل در صنعت کفش می‏باشد.

    عزم ما تولید محصولات برتر و امید مان،استقبال همکاران صنفی از این تولیدات بود. اکنون حدودسه دهه پس از تاسیس ، ترکیبی از تلاش ما و اعتماد مشتریان روزافزون مان ، به ما اجازه می دهد تا با افتخار، بخشی از امکانات و توانمندی های چرم ارغوان را به اطلاع همه اعضای صنف برسانیم . باشد که تعامل بین فعالان در این صنعت بتواند در ارتقا جایگاه صنعت چرم مصنوعی در ایران موثر باشد.

    بستن
محصولات
چرم صنعتی برای مبلمان
چرم صنعتی در پو شاک، کیف و کفش
چرم مصنوعی در صنعت خودروسازی
چرم مصنوعی در زمینه ورزشی