ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : ارومیه-شهر سیلوانا
  • درباره ما : آب نقش حیاتی در زندگی ما دارد. بیش از دو سوم بدن ما را آب تشکیل می دهد . آبی که ما می نوشیم در تمام سلول ها و ارگانهای بدن ما جریان پیدا می کند و تمام عملکرد های اساسی در بدن ما وابسته به وجود آبی است که می نوشیم . آب سموم بدن را دفع می کند، حرارت بدن ما را تنظیم می کند، مواد غذایی ارزشمند را به تمام بخش های بدن هدایت می کند و به سلامت و زیبایی پوست و موی ما کمک می کند. این مواد تنها بخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آب نقش حیاتی در زندگی ما دارد. بیش از دو سوم بدن ما را آب تشکیل می دهد .

    آبی که ما می نوشیم در تمام سلول ها و ارگانهای بدن ما جریان پیدا می کند و تمام عملکرد های اساسی در بدن ما وابسته به وجود آبی است که می نوشیم . آب سموم بدن را دفع می کند، حرارت بدن ما را تنظیم می کند، مواد غذایی ارزشمند را به تمام بخش های بدن هدایت می کند و به سلامت و زیبایی پوست و موی ما کمک می کند. این مواد تنها بخشی از فواید آب برای بدن ماست . ما روزانه با نوشیدن آب سالم، حیات را به روح و جسممان هدیه می کنیم.

    آب معدنی سیلوانا از چشمه کان سپی واقع در ارتفاعات ۳۴۶۰ متری سلسله کوههای شمال غرب کشور و به دور از دسترس انسان سرچشمه گرفته و عاری از هر گونه آلودگی است. این چشمه در شهر سیلوانا واقع شده و به طور طبیعی توسط دستگاههای تمام اتوماتیک پرکن سیستم های ضدعفونی به طور همزمان استریل و در ظروف PET در حجم های لیوانی از ۱۵۰ الی ۳۰۰ سی سی و ۵۰۰ و ۱/۵ لیتری که قابل جمع شدن می باشند در محل کارخانه بسته بندی می گردد.

    آب چشمه آبی است گوارا و بدون طعم و نشاط آور و کمک شایانی در تامین کلسیم و املاح مورد نیاز بدن مینماید. آب معدنی سیلوانا دارای کیفیت بالا و نیز به سبب مدر بودن این دسته آبها در درمان بیماریهای مفصلی نقرس و هیپر ازوتمی و دفع سنگهای ادراری موثر میباشد.

    آب معدنی سیلوانا با دارا بودن PH ایده آل برای دستگاه گوارش - کبد پانکراس - سودمند می باشد و همچنین به سبب کمی مقدار سولفات و کلرور به عنوان آب مناسب برای اطفال شیرخوار تجویز می گردد. کارخانه آب معدنی سیلوانا مجهز به آزمایشگاههای میکروبیولوژیکی شیمیایی و فیزیکی برای نظارت مستمر در کلیه مراحل تولید بر کیفیت آب میباشد. آب معدنی سیلوانا راهبرد خود را برای حفظ سلامت و بهداشت مصرف کنندگان آب معدنی معطوف نموده و برای نیل به آن محصولات خود را در بسته بندی و بالاترین کیفیت با ترکیبات معدنی منحصربه فرد عرضه می دارد.

    آب معدنی سیلوانا مفتخر به دریافت واحد نمونه استاندارد سال ۱۳۹۴ و همچنین برند محبوب سال ۱۳۹۴ می باشد.

    مدیر عامل این مجموعه آقای عبدالرحیم رحیمی، با بیش از ۵۰ سال سابقه در صنعت تغذیه، شرکت سیلوانا را مدیریت می کنند. هدف ایشان توسعه و ارتقای سیلوانا تا دستیابی به رضایت کامل مصرف کنندگان می باشد.

    بستن