ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-مرزداران-خیابان ایثار-کوچه نامدار ۶-پلاک ۲-واحد ۳
  • درباره ما : بشر از هزاران سال پیش با خواص گیاهان آشنا شد و از آن به عنوان دارو استفاده نمود. اما متاسفانه از چند قرن گذشته با ورود دارو های شیمیایی از این نعمت خدادادی بدون هرگونه عوارض فاصله گرفت. اما در چند دهه گذشته با توجه به افزایش نگرش و درک صحیح ، گرایش به استفاده از گیاهان به عنوان دارو و مواد آرایشی و بهداشتی رو به گسترش نهاد. این مجموعه توسط حاج محسن رحمانی و همسر ایشان سرکار خانم دهقانی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بشر از هزاران سال پیش با خواص گیاهان آشنا شد و از آن به عنوان دارو استفاده نمود. اما متاسفانه از چند قرن گذشته با ورود دارو های شیمیایی از این نعمت خدادادی بدون هرگونه عوارض فاصله گرفت.

    اما در چند دهه گذشته با توجه به افزایش نگرش و درک صحیح ، گرایش به استفاده از گیاهان به عنوان دارو و مواد آرایشی و بهداشتی رو به گسترش نهاد.

    این مجموعه توسط حاج محسن رحمانی و همسر ایشان سرکار خانم دهقانی در دهه ۶۰ بنیان نهاده شد.

    به پشتوانه شغل اجدادی و کاشانی بودن آقای رحمانی و با نگرش تولید عرقیجات با کیفیت بالا ، ایشان شرکت عطران گل دلیجان با برند تمدن و پس از آن لاوک گل کامو با برند نوشبه را در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ ایجاد نمود.

    اما آینده نگری ، نبود کالای با کیفیت ، پایین بودن خواص گیاهان به دلیل استفاده از کود شیمیایی و استفاده از اسانس های شیمیایی جهت تولید عرقیجات در بازار ، ایشان را وارد مرحله ای خاص و متفاوت در ۶ دهه فعالیت کاری خود نمود.

    ceo

    در سال ۱۳۹۰ شرکت عصاره طلایی ابریشم با نام تجاری عصاره طلایی و با اهداف ذیل ایجاد گردید:
    اهداف:

    کاشت گیاهان دارویی ارگانیک
    تولید عرقیجات در سطح تجاری به روش ۱۰۰% سنتی
    تولید عرقیجات با کیفیت بسیار بالا و مهمتر از آن کیفیت دارویی

    که به راحتی بتوان این محصولات را جایگزین داروهای شیمیایی با عوارض بالا و موجود در بازار کرد.

    رسالت این شرکت کشت ،تولید و بسته بندی عرقیجات و گیاهان دارویی، با بالاترین میزان ماده موثره به جهت جایگزینی آن با داروهای شیمیایی می باشد.

    این واحد اولین تولید کننده گلاب ،عرقیجات و گیاهان دارویی با ۶۰ نوع عرقیجات می باشد که اکثر گیاهان دارویی خود را به صورت ارگانیک(سالم) کشت و فرآوری می نماید.

    از دیگر فعالیت های این شرکت تحقیق ، تولید و عرضه عرقیجات ترکیبی شامل:

    ترکیبی لاغری ، ریوی ، کلیوی ، قندی، کبدی و……. می باشد که این محصولات تا کنون توسط ۱۰ ها دکتر محترم و کلینیک های گیاه پزشکی در چند سال گذشته تجویز شده و مشتریان محترم تاثیر شگرف این گیاهان دارویی طبیعی را تجربه کرده اند.

    امروزه این واحد تولیدی با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه کشت، تولید، بسته بندی، توزیع و فروش سعی بر آن دارد تا محصولات عصاره طلایی به دست دوست داران داروهای گیاهی ارگانیک و با کیفیت باورنکردنی رسانده تا مردم شریف این مرز و بوم تجربه و تاثیر عرقیجات عصاره طلایی را تجربه کنند.

    در پایان ، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان و سروران بهترین راهنما جهت هرچه بهتر شدن عرضه خدمات این مجموعه می گردد.

    بستن
محصولات
آبغوره عسگری
آرتیشو (کنگر فرنگی)
آلوورا
آویشن
اترنج
بابا آدم
بابونه
برگ چنار
برگ زیتون
برگ گردو
بومادران
بید
بیدمشک
دمنوش آرامش
دمنوش به لیمو
دمنوش گل گاو زبان