ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خيابان شريعتي-نرسيده به پل سيدخندان-كوچه موزه-پلاك ۸
  • درباره ما : شرکت اکسیر کشاورزی تولید کننده انواع سموم دفع آفات نباتی با نام تجاری AGROXIR در تاريخ ۱۳۸۱/۱۲/۱۴ با رسالت ایجاد ارزش افزوده در چرخه تولید غذا تاسیس و متعاقب آن مورد بهره برداری قرار گرفت و طي ساليان گذشته موفق به كسب دستاوردهاي زيادي گرديده است. بنابراين AGROXIR نامي است كه در پي تامين مجموعه گسترده اي از نيازمندي هاي چرخه توليد غذاست. این شرکت با انگیزه تکیه بر تولید داخلی، حرکت در مس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت اکسیر کشاورزی تولید کننده انواع سموم دفع آفات نباتی با نام تجاری AGROXIR در تاريخ ۱۳۸۱/۱۲/۱۴ با رسالت ایجاد ارزش افزوده در چرخه تولید غذا تاسیس و متعاقب آن مورد بهره برداری قرار گرفت و طي ساليان گذشته موفق به كسب دستاوردهاي زيادي گرديده است. بنابراين AGROXIR نامي است كه در پي تامين مجموعه گسترده اي از نيازمندي هاي چرخه توليد غذاست.

    این شرکت با انگیزه تکیه بر تولید داخلی، حرکت در مسیر اشتغال زایی، جلوگیری از خروج ارز و واردات سم و برطرف کردن نیازهای منطقه ای ، تشکیل و در ادامه در سال ۱۳۸۳موفق به اخذ پروانه بهره برداری فرمولاسیون سموم دفع آفات نباتی از وزارت صنایع و معادن شد.

    طراحی، ایجاد و به کارگیری سیستم های مدیریتی بر اساس الگوهای جهانی همچون ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و به کارگیری تمام ابزار مورد نیاز مدیریتی در راستای بالا بردن سطح کمی و کیفی محصولات از همان ابتدا مورد توجه مدیران این شرکت بوده و شرکت در سال ۱۳۸۶موفق به اخذ این گواهینامه از شرکت توف نورد آلمان گردید.

    شركت اكسير كشاورزی در فاز اول توليد خود موفق به راه اندازی خطوط توليد حشره كش EC، علف كش EC ، علف كش SL و خط توليد روغن امولسیون شونده گیاهی شد و همچنين در سال ۱۳۸۹ با راه اندازی خط توليد SC ، توانست حدود ۷۰% از کالای مورد نیاز مصرف کنندگان را تامین کند .

    شركت در نمايشگاههاي متعدد سراسر كشور همه و همه نشان دهنده عزم راسخ اين شركت جهت شناساندن هرچه بيشتر برندAGROXIR به جامعه کشاورزی و ایستادن بر بلندای افتخار و گام نهادن در راه ایرانی آباد بوده است كه بدون شك اين مهم فقط در سايه تلاش هوشمندانه و عاشقانه ميسر خواهد بود. شرکت اکسیر کشاورزی در راستای دستیابی به بازارهای جهانی ، تاکنون از کشورهای هند،چین و ترکیه دارای نمایندگی می باشد.

    بستن