ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : سبزوار-کیلومتر ۱۲ جاده تهران - کارخانه کود بیهق رشد
  • درباره ما : شرکت بیهق رشد از اوایل دهه ۸۰ کار خود را در راستای تولید کودهای شیمیایی به صورت گرانوله شروع نمود و در این سال‌ها به عنوان یکی از کارخانه‌های تولیدکننده کود مورد اعتماد شرکت خدمات کشاورزی بوده است و همکاری‌های بسیاری در پروژه‌ها و قراردادهای تولید کود شیمیایی با این شرکت داشته است. و اکنون این تجربه بسیار مفید و مهم را در جهت تولید کودهای آلی و شیمیایی و ترکیبی به کار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بیهق رشد از اوایل دهه ۸۰ کار خود را در راستای تولید کودهای شیمیایی به صورت گرانوله شروع نمود و در این سال‌ها به عنوان یکی از کارخانه‌های تولیدکننده کود مورد اعتماد شرکت خدمات کشاورزی بوده است و همکاری‌های بسیاری در پروژه‌ها و قراردادهای تولید کود شیمیایی با این شرکت داشته است. و اکنون این تجربه بسیار مفید و مهم را در جهت تولید کودهای آلی و شیمیایی و ترکیبی به کار گرفته‌ایم تا گام مهمی هرچند کوچک در جهت کمک به کشاورزان زحمتکش و عزیز که سال‌ها از فقر ماده آلی در خاک خود رنج برده‌اند، برداریم. امروز نیز با کمک کارشناسان خبره و ساعت‌ها کار کارشناسی و با اشراف به این موضوع گام‌های مهم و موثری در این راه برداشته‌ایم. ماحصل این تلاش‌های شبانه‌روزی تولید ۶ نوع فرمول کودی است که هر کشاورزی به نسبت نیاز خاک زمین خود می‌تواند از آن‌ها استفاده نماید و با اصلاح خاک خود و تامین نیازهای کودی گیاه تاثیر مستقیم بر محصول، محصول بیشتر و با کیفیت‌تری برداشت نماید.
    این شرکت با تعهد و سابقه خود با تهیه بهترین نوع مواد اولیه آلی و ترکیب فوق‌العاده آن‌ها با مواد شیمیایی سعی خواهد داشت تا باز هم گام مهمی در جهت اعتلای کشاورزی ایران عزیز بردارد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

    بستن
محصولات
کود آلی پتاسه
کود آلی ترکیبی شیمیایی
کود شیمیایی ماکرو
کود آلی گوگردی
کود آلی غنی شده
کود آلی ترکیبی گوگردی