ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد - خواجه ربیع - کیلومتر ۱۴ جاده کلات-نرسیده به شهرک صنعتی مشهد -نبش خیابان صنعت
  • درباره ما : شرکت چرمسازان صدف مشهد شرکتی است خصوصی که توسط هیات مدیره ای کاملن خانوادگی اداره می شود. حسین پورفخارین مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت چرم سازان مشهد از سال ۱۳۷۰ در زمینه واردات و فروش چرم مصنوعی در مشهد فعالیت داشته است. وی با توجه به علم و شناخت کافی و همچنین تجربه ای که در طی سالیان بدست اورده بود تصمیم گرفت تا شرکتی را همراه پدر و برادرانش که انان نیز دراین زمینه تجربه کافی داشتند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت چرمسازان صدف مشهد شرکتی است خصوصی که توسط هیات مدیره ای کاملن خانوادگی اداره می شود.

    حسین پورفخارین مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت چرم سازان مشهد از سال ۱۳۷۰ در زمینه واردات و فروش چرم مصنوعی در مشهد فعالیت داشته است. وی با توجه به علم و شناخت کافی و همچنین تجربه ای که در طی سالیان بدست اورده بود تصمیم گرفت تا شرکتی را همراه پدر و برادرانش که انان نیز دراین زمینه تجربه کافی داشتند تاسیس کند.

    تاریخچه شرکت:

    شرکت چرمسازان صدف مشهد در نیمه شعبان سال ۱۳۷۹ با استعانت از پروردگار یکتا و ولی نعمتمان امام هشتم در قدم اول موفق به اخذ جواز تاسیس گردید سپس در راستای اهداف خود نسبت به عقد قرارداد جهت ساخت ماشین الات اقدام نمود و پس از طی مدت زمان ساخت و تکمیل در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ مترمربع بیش از ۷۰۰۰ متر سوله و ساختمان اداری و تولید ایجاد شدو با مرور زمان ساخت ماشین الات خط تولید پچرم مصنوعی به روش ....پی وی سی ...به مرحله نهایی رسید. در نتیجه نیمه دوم سال ۱۳۸۱ استارت تولید زده شد و قدم به جمع خانواده چرم مصنوعی های ایران نهادیم. محصولات شرکت چرمسازان صدف مشهد جهت مصارف کفش، کیف، مبلی و ...در حال تولید بود تا اینکه در سال ۱۳۸۴ با تکمیل کادر مدیریتی و فنی و تولیدی نسبت به تقویت ماشین الات اقدام کردیم و تولید شکل تازه ای به خود گرفت و با ارایه... تولیدات مناسب پا به عرصه رقابت در بازار نهادیم.

    شعار و هدف شرکت:

    شعار شرکت چرمسازان صدف مشهد تولید با کیفیت و رضایتمندی مشتریان است و هدف این شرکت این است که بتوانیم با بالا بردن سطح کیفی جنس . تنوع و تحول تولید از خروج ارز از کشور جلوگیری نماییم و با استعانت از پروردگار و رضایت ایشان زمینه را جهت اشتغال برای جوانان فراهم کرده و بدین طریق سهمی از وظایف خود را در کشور انجام داده باشیم.

    طرح توسعه

    این شرکت پس از تولید با خط سیستم ...پی وی سی... بر ان شد تا بتواند در بازار حرفه ای این محصول حضور داشته باشد لذا نسبت به عقد قرارداد جهت خرید ماشین الات خط تولید چرم مصنوعی به صورت سیستم ....پی یو.... از کشور ایتالیا اقدام نمودیم که در این راستا این مهم انجام پذیرفت و پس از طی مراحل سخت تحریم های بانکی و سایر شرایط موجود ماشین الات به این شرکت حمل و توسط مهندسین ایتالیاییی نصب و راه اندازی شد و نهایتا این خط نیز در سال ۱۳۹۱ به مرحله تولید رسید و با تکمیل کادری با تجربه در امر تولید توانست نظر مشتریان را به خود معطوف داشته و در عمل نیز با تولیدات خود رضایت مشتریان را کسب نماید.

    اینده نگری

    بر ان هستیم تا بتوانیم در شرق کشور خطوط چرم مصنوعی و ...را تکمیل کنیم لذا پیگیرو در حال مکاتبه جهت تهیه خط کلندر و نیز کوگیولیشن هستیم که پیشرفت مذاکرات در اینده جهت علاقه مندان اطلاع رسانی میشود.

    معرفی محصولات

    این شرکت تولید کننده انواع چرم مصنوعی از قبیل کفشی، کیفی، مبلی، خودرویی، تبلیغاتی، دیوارکوب های چرمی و....با روشهای ...پی یو و پی وی سی...است.

    بازار داخلی

    با تولید اجناس مرغوب با تجربه کافی توانسته ایم با مشتریان تعامل خوبی داشته باشیم و با ارتقا سطح محصولات توانسته ایم مشتریانی در سراسر ایران داشته وبا صنوف مختلف مراوده کاری داشته باشیم.

    بازار خارجی

    شرکت چرمسازان صدف مشهد طی سال های اخیر موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای اسیای میانه شده است.

    بستن