ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-صوفیان-کیلومتر ۷ جاده شبستر-روستای علی اکبرلو
  • درباره ما : شرکت سپهر ماکارون توليد کننده انواع ماکارونى در طعم ها و فرمهاى گوناگون، حضور شما را در اين سايت گرامى ميدارد. اگر شما به دنبال کيفيت هستيد، اينجا بهترين مکان است، ما طعم واقعى ماکارونى را به شما تقديم ميکنيم و علاقمند هستيم که لذت آشپزى را با محصولات متنوع سپهر ماکارون را تجربه کنيد.هدف، تهيه و توزيع مرغوبترين نوع ماکارونى با مناسبترين قيمت ممکن است. پاى بندى، اين هدف و تلاش در راستاى ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سپهر ماکارون توليد کننده انواع ماکارونى در طعم ها و فرمهاى گوناگون، حضور شما را در اين سايت گرامى ميدارد. اگر شما به دنبال کيفيت هستيد، اينجا بهترين مکان است، ما طعم واقعى ماکارونى را به شما تقديم ميکنيم و علاقمند هستيم که لذت آشپزى را با محصولات متنوع سپهر ماکارون را تجربه کنيد.
    هدف، تهيه و توزيع مرغوبترين نوع ماکارونى با مناسبترين قيمت ممکن است. پاى بندى، اين هدف و تلاش در راستاى تحقق آن موجب شده است که محصولات، علاوه بر بودن، در ساير کشورهاى همسايه نيز به خوبى شناخته شده و موقعيت ممتازى را براى نام شيار ماکارون کسب کنند، به اين دليل، در حال افزايش امکانات توليد و توسعه بازارى خود هستيم و اميدواريم که با پيشنهادات و نقطه نظرات خود، ما را در اين راه يارى کنيد.

    بستن
محصولات
رشته آشی 400 گرم
ماکارونی آشیانه ای شیارماکارون
اسپتاگتی 900 گرمی شیارماکارون
اسپاگتی شیار ماکارون
ماکارونی بریده شیار ماکارون
ماکارونی آشیانه ای شیار ماکارون
اسپاگتی شیار ماکارون
ماکارونی بریده شیار ماکارون
ماکارونی صدفی شیار ماکارون
اسپاگتری 700 پرگی شیار ماکارون
ماکارونی فسیلی شیار ماکارون
ماکارونی آذرمهر
پفکی 400 و 500 گرمی
ورمیشل 400 و 500 گرمی
فیدلی 400 و 500 گرمی
اسپاگتی 500 و 700 گرم