ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Rm۷۰۳-۷۰۵,Mansion F,No. ۷۰۰۱ Zhongchun Rd,Minhang District,Shanghai ۲۰۱۱۰۱,Shanghai
  • درباره ما : یکی از شرکت های تابعه گروه است. این شرکت عمدتا قطعات دکوراسیون داخلی و خارجی خودرو ، قطعات تنظیم کننده خودرو و محصولات را تولید و عرضه می کند. این شرکت ۱۵۰ دسته و بیش از ۵۰۰۰ نوع مختلف محصول دارد. این شرکت دارای یک تیم توسعه مستقل ، همراه با تقاضای مشتری ، توسعه منظم محصولات جدید لوازم جانبی خودرو است. شرکت ارائه خدمات یک مرحله ای به مشتریان را شامل خرید ، فروش ، بازرسی کیفیت ، نماینده و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از شرکت های تابعه گروه است. این شرکت عمدتا قطعات دکوراسیون داخلی و خارجی خودرو ، قطعات تنظیم کننده خودرو و محصولات را تولید و عرضه می کند. این شرکت ۱۵۰ دسته و بیش از ۵۰۰۰ نوع مختلف محصول دارد. این شرکت دارای یک تیم توسعه مستقل ، همراه با تقاضای مشتری ، توسعه منظم محصولات جدید لوازم جانبی خودرو است. شرکت ارائه خدمات یک مرحله ای به مشتریان را شامل خرید ، فروش ، بازرسی کیفیت ، نماینده و سایر خدمات جامع می کند. ما با بیش از ۵۰۰ سوپرمارکت مارک تجاری و مشتری توزیع کننده در بسیاری از کشورها و مناطق ، از جمله ، همکاری استراتژیک داریم.
    این شرکت با کیفیت پایدار ، اعتبار قابل اعتماد و مشتری اصل مشتری پشتیبانی مشتری را بدست می آورد. هدف شرکت: شخص گرا ، اول مشتری ، اول صداقت! فلسفه شرکت: سود متقابل و توسعه مشترک! جهت شرکت: تولید محصولات با کیفیت ، پیروی از استراتژی نام تجاری. اعتماد و صداقت سنگ بنای روابط طولانی مدت ما هستند و در پرورش وفاداری و کار گروهی ضروری هستند. ما به مردم ، مشتریان ، تأمین کنندگان و جوامع خود و ایجاد آینده ای پایدار با هم اهمیت می دهیم.

    بستن