ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-The ۱۱th Floor,Bailingshi Building,No.۳۳۸ Haining Road,Haining City,Zhejiang Province,Jiaxing,Zhejiang
  • درباره ما : شرکت ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است. ما در ساخت و فروش قطعات مختلف خودرو تخصص داریم. محصولات ما شامل کیت های کالیپر ترمز و تعمیرات ، سیستم های شاسی ، کیت بازوی کنترل و بازوی کنترل ، کمک فنر است و عمدتا برای ، آئودی ، بنز ، ، اوپل ، استفاده می شود. و غیره استفاده می شود ما همچنین قطعات یدکی شورولت و دوو را عرضه می کنیم. بیشتر محصولات ما با کیفیت خوب و پایدار و قیمت های مناسب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است. ما در ساخت و فروش قطعات مختلف خودرو تخصص داریم. محصولات ما شامل کیت های کالیپر ترمز و تعمیرات ، سیستم های شاسی ، کیت بازوی کنترل و بازوی کنترل ، کمک فنر است و عمدتا برای ، آئودی ، بنز ، ، اوپل ، استفاده می شود. و غیره استفاده می شود ما همچنین قطعات یدکی شورولت و دوو را عرضه می کنیم. بیشتر محصولات ما با کیفیت خوب و پایدار و قیمت های مناسب به اروپا و آمریکا صادر می شوند.
    از سال ۱۹۹۹ ، ما یک استراتژی توسعه را اجرا کرده ایم که شامل ارائه خدمات عالی به مشتریان و بهبود مستمر فناوری است. برای اطمینان از کیفیت ، ما از تجهیزات پیشرفته وارداتی از ایتالیا ، آلمان و سایر کشورها استفاده می کنیم. اکنون ما مرکز پردازش با دقت بالا ، مرکز توسعه قالب ، مرکز توسعه ، آزمایش و مرکز آزمایش محصول جدید داریم.
    ما به عنوان شرکتی که به سرعت در حال توسعه است ، به دنبال شرکت هایی هستیم که با آنها بتوانند برای آینده روابط تجاری طولانی مدت برقرار کنند. اگر به محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا دریغ نکنید در هر زمان با ما تماس بگیرید.
    برای بازوی کنترل لطفا به مراجعه کنید. شبکه
    برای لغزش ترمز ، لطفا به مراجعه کنید. بیا
    برای قطعات شورلت / دوو ، لطفاً به سایت مراجعه کنید

    بستن