ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Room۱۳,۳۵th floor,No.۶۰۸۸,Humin Road,Shanghai
  • درباره ما : کارخانه کارخانه اتومبیل عمومی جینان که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد ، سلف شرکت ملی سنگین کامیون گروه چین ، آموزشی ویبولیتین ، مهد صنعت کامیون های سنگین است. این کارها در سال ۱۹۶۰ اولین کامیون سنگین را تأسیس کردند و در سال ۱۹۸۳ یک پروژه کامیون سنگین از استیر به عنوان اولین شرکت معرفی کردند که فن آوری های تولید کامیون های سنگین را از خارج به روش همه کاره معرفی کرد. پس از بهبود و بازسازی در سال ۲۰۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه کارخانه اتومبیل عمومی جینان که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد ، سلف شرکت ملی سنگین کامیون گروه چین ، آموزشی ویبولیتین ، مهد صنعت کامیون های سنگین است. این کارها در سال ۱۹۶۰ اولین کامیون سنگین را تأسیس کردند و در سال ۱۹۸۳ یک پروژه کامیون سنگین از استیر به عنوان اولین شرکت معرفی کردند که فن آوری های تولید کامیون های سنگین را از خارج به روش همه کاره معرفی کرد. پس از بهبود و بازسازی در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و پس از ده سال توسعه به یک شرکت تحقیق و توسعه و تولید کامیون سنگین داخلی و مشهور در خارج از کشور تبدیل شده است. ما برای اولین بار پلت فرم بین المللی را از طریق لیست در هنگ کنگ در سال ۲۰۰۷ ساخته ایم. در سال ۲۰۰۹ ، ما با شخصی که دارای ۲۵٪ + ۱ سهام در (هنگ کنگ) محدود است ، با معرفی فناوری های موتور ، کیفیت متوسط ​​و بالا ، یک همکاری استراتژیک ایجاد کردیم. فن آوری های شفت کامیون با عملکرد بالا و فن آوری های مربوط به خودرو و پایه محکمی برای توسعه بلند مدت ما است. امروز ما به بزرگترین پایگاه تولید کامیون سنگین تبدیل شده ایم که سهم قابل توجهی در توسعه صنعت کامیون سنگین و ساخت اقتصادی دارد.
    از آنجا که پس از بهبود و بازسازی ، ما همچنان بر نوآوری مستقل پافشاری کردیم ، استراتژی رهبری در فن آوری را به شدت پیاده کردیم و رقابت اقتصادی را با مالکیت معنوی مستقل ایجاد کردیم و بنابراین به یک شرکت با بیشترین حق ثبت اختراع در صنعت خودرو تبدیل شدیم. مرکز توسعه فنی ، تحت گروه از مرکز فنی ملی شرکت ها ، دارای یک آزمایشگاه آزمایشی معتبر توسط شورای ملی اعتبارسنجی چین برای آزمایشگاه ها برای توسعه و آزمایش وسایل نقلیه ، موتور ، قطعات و فرآیندهای مواد است که توانایی داشتن تجهیزات پردازش و آزمایش پیشرفته را دارد. و از نظر تجهیزاتی مانند موتور ، وسیله نقلیه ، مخروطی قطعات و تجهیزات تست قدرت مطابق با استانداردهای پیشرفته جهانی است. در سال ۲۰۰۹ پس از تصویب دولت ، مرکز ملی تحقیقات فن آوری کامیون با عملکرد بالا در افتتاح شد ، که عملکردهایی مانند فنی دارد. ، نمایش برنامه ، محبوبیت اجرای و خدمات فنی در صنعت حمل و نقل سنگین انجام می دهد.

    بستن