ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Room ۲۱۶,No.۱۹۳۹,Guangyuan East Road,Yuexiu District,Guangzhou,Guangdong
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است ، در زمینه تولید و فروش قطعات ماشین برای خودروهای ژاپنی ، به طور عمده لوازم جانبی قطعات خودرو تویوتا ، هوندا ، نیسان ، میتسوبیشی ، مزدا و سوبارو فعالیت داشته است. تا کنون ، محصولات با نام تجاری بیش از ۲۰۰۰ نوع از جمله شمع ، فیلتر هوا ، فیلتر روغن ، لنت ترمز ، حلقه اشتعال ، بازوی کنترل ، رک فرمان را تحت پوشش قرار داده است. ما همیشه هدف ارائه قطعات با کارایی بالا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است ، در زمینه تولید و فروش قطعات ماشین برای خودروهای ژاپنی ، به طور عمده لوازم جانبی قطعات خودرو تویوتا ، هوندا ، نیسان ، میتسوبیشی ، مزدا و سوبارو فعالیت داشته است. تا کنون ، محصولات با نام تجاری بیش از ۲۰۰۰ نوع از جمله شمع ، فیلتر هوا ، فیلتر روغن ، لنت ترمز ، حلقه اشتعال ، بازوی کنترل ، رک فرمان را تحت پوشش قرار داده است. ما همیشه هدف ارائه قطعات با کارایی بالا ، کیفیت تضمین شده و دوام طولانی را در اختیار کاربران قرار می دهیم. اکنون دارای یک شرکت شعبه در گوانگژو با دو بخش فروش است و با ادامه رشد و توسعه شرکت ، ما در سال ۲۰۱۸ یک شرکت شعبه جدید دیگر در گوانگژو تشکیل دادیم. ما بیش از ۵۰ کارگر ماهر با تولید داریم ظرفیتی مانند این هر ماه ۵۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ . به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کشورهای مختلف ، ما انبارهایی را در گوانگژو و سایر شهرهای بزرگ چین ساخته ایم که مساحت کل ۲۰۰۰ متر مربع است.
    ما واقعاً اعتقاد داریم که شما از محصولات با کیفیت ، قیمت خوب ، بسته بندی قوی و تحویل سریع ما راضی خواهید بود! با ارائه فرصتی برای همکاری با شما ، معتبرترین تأمین کننده خود را در چین دریافت کنید.

    بستن