ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/zjeastsea
  • آدرس : China-Gaojian Industry Zone,Sanmen,Taizhou,Zhejiang
  • درباره ما : کارخانه لاستیک ZheJiang Eastsea در سال ۱۹۸۱ به عنوان یکی از اولین مشاغل سهام شرکت تاسیس شد. ما در تولید و توسعه محصولات لاستیکی و لاستیکی تخصص داریم. پلاستیک اعمال شده به صنعت ایمنی جاده و پارکینگ.ما متعهد هستیم که از سرعت گیر ، مخروط ترافیک ، محافظ کابل ، رمپ کنترل ، پست انعطاف پذیر ، پست راهنما ، پین های جاده ، موانع ایمنی ترافیک ، توقف چرخ ، محافظ دیواری و محافظ گوشه استفاده کنیم. علا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه لاستیک ZheJiang Eastsea در سال ۱۹۸۱ به عنوان یکی از اولین مشاغل سهام شرکت تاسیس شد. ما در تولید و توسعه محصولات لاستیکی و لاستیکی تخصص داریم. پلاستیک اعمال شده به صنعت ایمنی جاده و پارکینگ.
    ما متعهد هستیم که از سرعت گیر ، مخروط ترافیک ، محافظ کابل ، رمپ کنترل ، پست انعطاف پذیر ، پست راهنما ، پین های جاده ، موانع ایمنی ترافیک ، توقف چرخ ، محافظ دیواری و محافظ گوشه استفاده کنیم. علاوه بر این ، ما خدمات OEM و ODM را ارائه می دهیم زیرا تیم تحقیق و توسعه ما بیش از ۲۰ سال تجربه نسبی دارد و پشتیبانی فنی قوی را ارائه می دهیم.
    لاستیک Eastsea به دلیل تأکید بر تحقیق و توسعه و همچنین استاندارد دقیق آن در کنترل کیفیت شناخته شده است. ما از ابتدا با دقت کار کرده ایم تا مواد جدید و محصولات جدیدی را پیدا کنیم که نیاز بازار رو به تغییر را برآورده می کند. در عین حال ، ما همه قدم ها را برداشته ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همیشه بالاترین استاندارد کیفیت را در محصولات و خدمات خود داریم. ما قبلاً در به دست آوردن حق ثبت اختراع به موفقیت های زیادی دست یافته ایم و در این بازار جهانی که همیشه در حال تغییر است به موفقیت خواهیم رسید. علاوه بر کنترل داخلی کیفیت ، ما همچنین محصولات خود را به طور منظم برای آزمایش به آزمایشگاه های مستقل ارسال می کنیم. این مراحل برای اطمینان از اینکه مشتریان ما همیشه محصولات با بهترین کیفیت را دریافت می کنند برداشته می شود. در لاستیک Eastsea ، کیفیت تعهد شماره یک ما است.
    ما یک شرکت متعهد به ایجاد مشارکت طولانی مدت با مشتریان خود در سراسر جهان هستیم. هدف ما این است که منبع اصلی شما برای انواع محصولات ایمنی جاده و پارکینگ باشیم. اصول ما کامل بودن ، نوآوری ، وظیفه شناسی و انسانیت است.

    بستن