ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : CHINA-Linhang Industry Park,Daqiao Village,Ciwu Town,Zhuji,ZheJiang,۳۱۱۸۱۵
  • درباره ما : در دریاچه غربی واقع شده است که دارای شهرت جهانی است. موقعیت جغرافیایی شرکت برتر و حمل و نقل راحت است. تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه بین المللی شیائوشان فاصله دارد. رودخانه و بزرگراه در همین نزدیکی هستند و فقط دو کیلومتر با صادرات بزرگراه فاصله دارد. از هانگزو ، بالاتر از بندر نینگبو یا بندر شانگهای فقط ۲ ساعت با ماشین نیاز دارید.این شرکت بیش از ۷۰،۰۰۰ مترمربع مساحت دارد. این دارای نیروی فناور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در دریاچه غربی واقع شده است که دارای شهرت جهانی است. موقعیت جغرافیایی شرکت برتر و حمل و نقل راحت است. تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه بین المللی شیائوشان فاصله دارد. رودخانه و بزرگراه در همین نزدیکی هستند و فقط دو کیلومتر با صادرات بزرگراه فاصله دارد. از هانگزو ، بالاتر از بندر نینگبو یا بندر شانگهای فقط ۲ ساعت با ماشین نیاز دارید.
    این شرکت بیش از ۷۰،۰۰۰ مترمربع مساحت دارد. این دارای نیروی فناوری فراوان ، وضعیت خوب تولید و آزمایش و خدمات پس از فروش عالی است. و از طریق تأیید اعتبار سیستم های کیفیت عبور کرده است. ما ۷ مجموعه ماشین ریخته گری قالب داریم. هر دستگاه تصفیه سطح ، به عنوان مثال دستگاه دمنده گرانول ، دستگاه پولیش و یک سری تجهیزات . ما می توانیم انواع ریخته گری آلومینیوم ، ریخته گری روی ، ریخته گری ثقلی ، ریخته گری ماسه آلومینیوم و قطعات را تولید کنیم.
    ما مراقب نوآوری فنی ، کیفیت و خدمات هستیم ، با روحیه "نوآوری اعتباری ، تجارت ، کارایی" و اصل اداری "سود متقابل" که به دنبال توسعه متقابل با مشتریان خود است ، هزینه ها را به طور مداوم کاهش می دهد ، به مشتریان اجازه می دهد محصولات ما را دنبال کنند .
    شرکت ما به اروپا ، خاورمیانه ، آسیا و غیره صادر کرده است. کالاهای ما در داخل و خارج از کشور محبوب هستند. ما صمیمانه از مهمانان استقبال می کنیم تا برای کار یا همکاری در خانه و هواپیما از ما دیدن کنند.

    بستن