ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Guanxain,Liaocheng
  • درباره ما : هیچ راهی در چین وجود ندارد که امکانات ترافیکی شاندونگ هوآن معتبر نباشد. در سال ۲۰۰۸ نصب شد و گاردریل ، تیرهای ترافیکی و لوازم جانبی مربوط به و استانداردهای چین تولید کرد. این شرکت در مدت کوتاهی از وجود خود موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت شده است.تست خرابی سیستم را بر این اساس انجام داده و مراحل را پشت سر گذاشته است. تمام نتایج گاردریل و آزمایشات لوازم جانبی مورد نیاز مشتریان و انجام ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هیچ راهی در چین وجود ندارد که امکانات ترافیکی شاندونگ هوآن معتبر نباشد.
    در سال ۲۰۰۸ نصب شد و گاردریل ، تیرهای ترافیکی و لوازم جانبی مربوط به و استانداردهای چین تولید کرد. این شرکت در مدت کوتاهی از وجود خود موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت شده است.
    تست خرابی سیستم را بر این اساس انجام داده و مراحل را پشت سر گذاشته است. تمام نتایج گاردریل و آزمایشات لوازم جانبی مورد نیاز مشتریان و انجام شده توسط آنها می تواند الزامات شرایط را برآورده کند.
    با استراتژی ملی چین در زمینه ساخت زیرساخت های جاده ای کمربند یک ، محافظ های هوائی و قطب های ترافیکی سهم بازار جهانی را افزایش می دهند ، اکنون می توان ما را در اروپای شرقی ، خاورمیانه ، آسیای میانه ، آسیای جنوبی و آسیای جنوب شرقی ، آفریقا و آمریکای لاتین یافت. ما تخمین می زنیم که حفاظ های صادراتی ما بیش از ۱۰۰۰۰ کیلومتر در بیش از ۲۰ کشور و منطقه کشیده شده است.

    بستن