ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-مجتمع بهار-واحد ۱۰
  • درباره ما : شرکت صنعتی بازرگانی بتکا از کارآمد ترین تامین کنندگان تجهیزات کاربردی پایه ای در صنایع کشور بوده که با دارا بودن سه دهه تجربه شخصی در این عرصه هم اکنون یکی از بروزترین توزیع کنندگان تجهیزات صنعتی در میان صنایع هدف گذاری می شود. شرکت بلبرینگ و تجهیزات کاربردی صنایع ایرانیان (بتکا) از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را بطور تخصصی در زمینه واردات انواع بلبرینگها و روانکار های صنعتی شروع و همزمان با رو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی بازرگانی بتکا از کارآمد ترین تامین کنندگان تجهیزات کاربردی پایه ای در صنایع کشور بوده که با دارا بودن سه دهه تجربه شخصی در این عرصه هم اکنون یکی از بروزترین توزیع کنندگان تجهیزات صنعتی در میان صنایع هدف گذاری می شود.

    شرکت بلبرینگ و تجهیزات کاربردی صنایع ایرانیان (بتکا) از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را بطور تخصصی در زمینه واردات انواع بلبرینگها و روانکار های صنعتی شروع و همزمان با روند رو به رشد مجموعه و تکمیل دانش فنی و بهره مندی از نیروهای متخصص در عرصه های مختلف صنعت مبادرت به تکمیل سایر اقلام مرتبط با صنایع و نیاز های به روز شده مشتریان نموده است.

    شرکت صنعتی بازرگانی بتکا صنعتی سالهاست در ارتباط مستقیم و سفارشی از کمپانی SKF و در حوزه محصولات ژاپنی با برند های NACHI ،NTN ،NSK و Koyo طرف قرارداد بوده و با اشراف کامل به کیفیت قطعات حساس مانند بلبرینگها دغدغه مشتریان را از حیث اورجینال بودن اقلام برطرف نموده است.

    شرکت صنعتی بازرگانی بتکا نماینده انحصاری دو برند FFK و IRB بوده که در سطح بازار کشور هم اکنون در حال توزیع گسترده می باشد. همچنین به لطف الهی و تکیه بر سالها تجربه متخصصان خود به طیف وسیعی از صنایع داخلی (معادن، نفت، سیمان، فولاد، نیروگاهی، غذایی، واحدهای تولیدی) ارائه محصول کرده و دانش و تخصص را در هر یک از آنها بدست آورده است زیرا درک ویژگی و ملزومات هر صنعت، پایه و اساس خدمات بتکا و فلسفه بازاریابی این گروه صنعتی می باشد.

    شرکت صنعتی بازرگانی بتکا جهت سهولت در فرآیند تبادل کالا با مشتریان خود خدمات ویژه و منحصر به فرد زیر را ارائه می دهد :

    ✓ ارسال رایگان اقلام درخواستی به مقصد نهایی

    ✓ ارائه مشاوره های فنی با کارشناسان خبره شرکت

    ✓ برگزاری کلاس های آموزشی

    ✓ پشتیبانی فنی محصولات ارسالی

    ✓ انجام کلیه سفارشات خارجی در زمینه های کاری مرتبط در هر سطح و تعداد

    ✓ تعویض قطعات دپو شده غیر نیاز مشتری همزمان با درخواست های بروز مورد نیاز

    ✓ خریداری اقلام غیر نیاز موجود در انبار کارخانجات در جهت بهره وری هر چه بیشتر مالی مشتریان

    بستن
محصولات
قطعات فولادی
میعانات روغنی و روانکار ها
قطعات لاستیکی
الیاف و مواد مصنوعی