ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
SHANDONG VESTMINT IMPORT AND EXPORT CORPORATION CO., LTD
  • تعداد بازدید : ۷۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-۵-۴۰۵no.۳۱ Haier Road,Laoshan District,Qingdao City,Shandong Province
  • درباره ما : در تهیه و تولید انواع رادیاتور ، کندانسور اتومبیل ، کامیون های و همچنین اجزای سازنده آنها مانند کولرهای روغن ، گردن رادیاتور ، حوضه های پلاستیکی ، درب رادیاتور و غیره تخصص دارد. ما ادغام می شویم ، ساخت قالب ، تولید و فروش به عنوان مرکز راه حل متوقف کننده.شرکت با داشتن تیم بزرگی از نیروهای ماهر و فنی ماهر ، توانایی زیادی در تحقیق در مورد توسعه و ایجاد علم و فناوری دارد. و تأسیسات تولیدی م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در تهیه و تولید انواع رادیاتور ، کندانسور اتومبیل ، کامیون های و همچنین اجزای سازنده آنها مانند کولرهای روغن ، گردن رادیاتور ، حوضه های پلاستیکی ، درب رادیاتور و غیره تخصص دارد. ما ادغام می شویم ، ساخت قالب ، تولید و فروش به عنوان مرکز راه حل متوقف کننده.
    شرکت با داشتن تیم بزرگی از نیروهای ماهر و فنی ماهر ، توانایی زیادی در تحقیق در مورد توسعه و ایجاد علم و فناوری دارد. و تأسیسات تولیدی ما دارای تیمی متشکل از کارگران ماهر و مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته ماشین آلات تولیدی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، محصولات شیمیایی ، لرزش آزمایش آزمایشگاهی کامل و آزمایشگاه نبض و غیره است.
    با تلاش و خدمات صادقانه مردم ، ما می توانیم محصولات با کیفیت خوب ، به موقع تحویل ، قیمت رقابتی و همچنین خدمات عالی مشتری ارائه دهیم. با پیوستن به ما ، انتظار همکاری برنده با شما را دارد.

    بستن