ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Room B۳۲۱,Building ۱,No.۶۱۹,Longchang Road,Yangpu District,Shanghai
  • درباره ما : شانگهای شنگلین یک تامین کننده حرفه ای در چین است که در زمینه تجهیزات و قطعات تبرید تخصص دارد. اکنون دو کارخانه داریم. یکی عمدتا کندانسور و اواپراتور می سازد ، دیگری عمدتا تهویه مطبوع مرکزی مانند تهویه مطبوع پشت بام ، تهویه مطبوع دقیق و دستگاه های انتقال هوا را تولید می کند. هر دو کارخانه ما دارای گواهینامه هستند.از کندانسورها و اواپراتورهای ما می توان در سیستم های تهویه مطبوع ، پمپ های ح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای شنگلین یک تامین کننده حرفه ای در چین است که در زمینه تجهیزات و قطعات تبرید تخصص دارد. اکنون دو کارخانه داریم. یکی عمدتا کندانسور و اواپراتور می سازد ، دیگری عمدتا تهویه مطبوع مرکزی مانند تهویه مطبوع پشت بام ، تهویه مطبوع دقیق و دستگاه های انتقال هوا را تولید می کند. هر دو کارخانه ما دارای گواهینامه هستند.
    از کندانسورها و اواپراتورهای ما می توان در سیستم های تهویه مطبوع ، پمپ های حرارتی ، حلقه های فن ، دستگاه های انتقال هوا ، دستگاه های آشامیدنی ، یخ سازها ، مواد خشک کننده ، دستگاه های لیزر ، دستگاه های جوشکاری و سایر مناطق استفاده کرد. ما نه تنها می توانیم کندانسور و اواپراتور لوله مسی تولید کنیم ، بلکه لوله های فولادی ضد زنگ و کندانسور و اواپراتور لوله آلومینیومی را نیز تولید کنیم.
    نصب و نگهداری از تهویه مطبوع پشت بام ما آسان است. از آنجا که آنها در سقف بالا نصب شده اند ، بنابراین باعث صرفه جویی در فضا نمی شوند. آنها ضد آب و هوا هستند و کارایی بالایی دارند.
    تهویه مطبوع دقیق ما می تواند دما را در کنترل کند. ۱º درجه سانتیگراد و رطوبت در حدود ± ۵. می تواند در مرکز داده و در ایستگاه پایه ارتباطات از راه دور استفاده شود. اکثر قطعات با نام تجاری معروف جهان هستند.
    محصولات ما به اروپا ، شمال امریکا ، خاورمیانه ، جنوب آفریقا و آسیای جنوب شرقی صادر شده است.
    ما صمیمانه از مشتریان در سراسر جهان استقبال می کنیم تا از شرکت ما و روابط تجاری نصب برای منافع متقابل بازدید کنند.

    بستن
محصولات
تامین کننده چیلرهای آبی از چین
مبدل حرارتی صفحه اسپیرال
خنک کننده خنک کننده غوطه وری سرور
واحد کنترل هوای خنک مرکزی
کولر هوای سری دی جی
بخاری واحد
سیستم خنک کننده مرکزی بسته
سیستم تهویه مطبوع دقیق صنعتی در پشت بام با نصب بالا
فن محوری
فن گریز از مرکز
رادیاتور لوله و پره
رادیاتور لوله پره دار