ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - شهرستان تیران - منطقه صنعتی رضوانشهر - خیابان ششم غربی
  • درباره ما : مجتمع سنگ زاگرس به همت پرسنل و مدیریتی با تجربه ای ۲۵ ساله در صنعت تولید سنگ های ساختمانی و با هدف تولید تخصصی سنگ مرمریت صلصالی در سال ۱۳۸۶ راه اندازی گردید. به لطف خداوند و در نتیجه تلاش بی وقفه کارگران و مدیریت هدفمند مجموعه و در راستای تحقق طرح های توسعه ای مورد نظر کارخانه سنگ ایران برش در سال الحاق گردید. این مجموعه با حفظ محوریت تولید سنگ مرمریت صلصالی سنگ های مرمریت مهکام و ترا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجتمع سنگ زاگرس به همت پرسنل و مدیریتی با تجربه ای ۲۵ ساله در صنعت تولید سنگ های ساختمانی و با هدف تولید تخصصی سنگ مرمریت صلصالی در سال ۱۳۸۶ راه اندازی گردید.

    به لطف خداوند و در نتیجه تلاش بی وقفه کارگران و مدیریت هدفمند مجموعه و در راستای تحقق طرح های توسعه ای مورد نظر کارخانه سنگ ایران برش در سال الحاق گردید.

    این مجموعه با حفظ محوریت تولید سنگ مرمریت صلصالی سنگ های مرمریت مهکام و تراورتن عسلی و شکلاتی یزد را نیز به سبد تولیدات خود اضافه نموده است.

    هم اکنون مجتمع سنگ زاگرس در مساحتی بالغ بر ۱.۵ هکتار و با استفاده از ۴ قله بر و به روز ترین تکنولوژی برش, رزین و ساب سنگ ماهیانه ۲۰ ههزار متر مربع سنگ صادراتی در سایزهای ۶۰*۶۰ و ۶۰*۳۰ سانتی متر با ضخامت دقیقا ۲۰ میلی متر تولید می نماید.

    و علاوه بر توزیع داخلی مفتخر به صادرات محصولات خود به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه از جمله عراق می باشد.

    بستن