ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۹ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/CaravanandMotorhomeClub
  • آدرس : China-No.۱۱۸ Hongqi South Road,Economic and Technical Development Zone,Ma'anshan,Anhui
  • درباره ما : شرکت ما در انواع محصولات تخصصی است که می تواند خواسته های مختلف شما را برآورده کند. ما به عنوان تاسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صادقانه آماده همکاری با شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده است ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در انواع محصولات تخصصی است که می تواند خواسته های مختلف شما را برآورده کند. ما به عنوان تاسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صادقانه آماده همکاری با شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده است ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    تولید و اولویت ملی تولید اولویت ملی کامیون های سنگین ، وسایل نقلیه سنگین مخصوص و قطعات یدکی است که عمدتا از شرکت های ایالتی نیز حمایت می کند. در دهه ۱۹۷۰ پیدا شد و ما تنها شرکت کامیون سازی در چین هستیم که قادر به تولید همه چیز توسط موتور خود ، گیربکس ، شافت ، شاسی ، کابین و غیره هستیم.
    برای سالها کار خوب و حرفه ایی را در زمینه وسایل نقلیه تجاری انجام داده است. کامیون های حامل حوضه ، نیمه تریلر و سایر وسایل نقلیه ویژه همراه با فرم های مختلف رانندگی مانند . استاندارد آلایندگی دامنه ای از ۲ تا را پوشش می دهد.
    موتور این کامیون نام دارد. فناوری این موتور توسط خود ما ابداع شده است ، ما یک پیشرفته ترین کارخانه تولید موتور برای تولید این موتور داریم ، ۷۰ قطعات یدکی موتور طبق طرح ما از آلمان وارد می شود ، بنابراین کیفیت آن با آلمان است "موتور اما بسیار ارزان تر. صریح ترین عملکرد در مورد این موتور (ترمز اگزوز سوپاپ متغیر) است.
    گیربکس مارک تجاری سودا است ، چندین شیفت مختلف را فراهم می کند: ۸ شیفت ، ۹ شیفت ، ۱۲ شیفت ، ۱۶ شیفت همه گزینه های اختیاری هستند. و همچنین تغییر سرعت بیش از حد برای موتور قدرت را فراهم می کند ، آن را برای حمل و نقل در شرایط مختلف مناسب تر می کند.
    ما چندین کابین مختلف داریم ، کابین این کامیون از نوع کلاسیک ما است ، ما نام آن را کابین گذاشتیم ، زیرا به نظر می رسد کابین کامیون باشد ، ما ۱۰ سال با کار کردیم تا این کابین را با هم طراحی کنیم ، اما این متفاوت از کابین واقعی ، کاملاً تست شده توسط بازار داخلی و خارج از کشور است ، تقریباً صفر شکایت از محصول ما وجود دارد ، که باعث می شود آن بهتر از کابین نمونه اولیه آن قبل از باشد.

    بستن