ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Jinger Road,Dalu Industrial Park,Liangzhu Town,Yuhang District,Hangzhou,Zhejiang
  • درباره ما : شرکت فناوری تبرید ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است. ما در زمینه تولید و کمپرسورهای یخچال خانگی ، کمپرسورهای برودتی تجاری و یخچال و فریزر تخصص داریم. دستگاهی که برای صادرات در سیستم های استفاده می شود ، دامنه ولتاژ ۲۲۰ ولت-۲۴۰ ولت ، ۱۱۰ ولت ، ۱۲-۲۴ ولت است. همچنین ، ما انواع لوازم یدکی خط مایع تبرید مانند خشک کن فیلتر ، جمع کننده سیال ، گیرنده م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری تبرید ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است. ما در زمینه تولید و کمپرسورهای یخچال خانگی ، کمپرسورهای برودتی تجاری و یخچال و فریزر تخصص داریم. دستگاهی که برای صادرات در سیستم های استفاده می شود ، دامنه ولتاژ ۲۲۰ ولت-۲۴۰ ولت ، ۱۱۰ ولت ، ۱۲-۲۴ ولت است. همچنین ، ما انواع لوازم یدکی خط مایع تبرید مانند خشک کن فیلتر ، جمع کننده سیال ، گیرنده مایع ، جدا کننده روغن ، ویبراتور و پمپ های میعانات را تولید می کنیم.
    ما در شهر هانگزو هستیم که دارای شهرت بهشت ​​چین است. با قطار یک ساعت به کانال شانگهای یا کانال نینگبو و با ماشین تا فرودگاه بین المللی ۴۵ دقیقه طول می کشد.
    ما صاحب کارخانه و ساختمان اداری استاندارد هستیم که ۲۱۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. با نیروی فنی فراوان ، ما مراکز تحقیق ، توسعه ، ساخت ، آزمایش و آزمایش و واردات تجهیزات پیشرفته بین المللی خود را داریم. کل کارخانه ما طبق سیستمهای با ۰ ۰ ۱ مدیریت بین المللی اداره می شود. محصولات دارای گواهینامه و هستند. محصولات ما نه تنها در بیش از ۳۰ استان و شهرداری به فروش می رسند ، بلکه بیشتر به اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، خاورمیانه ، آفریقا و آسیای جنوبی صادر می شوند. ما از طریق کیفیت محصول ، نسبت قیمت در مقابل عملکرد و خدمات خود شهرت بسیار خوبی از مشتریان و دوستان کسب کرده ایم.
    ما به گرمی از بازدید شما استقبال می کنیم!

    بستن
محصولات
کمپرسور
قطعات پیش یخچالی خط مایع
قطعات پیش یخچالی خط مایع
پمپ میعانات
کمپرسور
کمپرسور
کمپرسور
کمپرسور
کمپرسور
کمپرسور
کمپرسور
کمپرسور