ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-No.۱۱۱ Jinggangshan Road,Huangdao District,Qingdao City,Jinan,Shandong
  • درباره ما : یک شرکت واردات و صادرات است و با پایگاه کامیون مجهز در جینان همکاری می کند ، که تحقیق و توسعه ، تولید و فروش انواع وسایل نقلیه هدف خاص را ادغام می کند ، جینان به نام شرکت ویژه خودرو است. سلف در اولین زمان بزرگترین تولید کننده داخلی در زمان بود و در سال ۲۰۰۵ در ادغام شد ، را در سال ۲۰۰۷ به پارک صنعتی برد و در سال ۲۰۰۷ به عنوان . نامگذاری شد ، در اطراف و دور کارخانه جدید در شماره ۱۷۶۶۸ ، ج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت واردات و صادرات است و با پایگاه کامیون مجهز در جینان همکاری می کند ، که تحقیق و توسعه ، تولید و فروش انواع وسایل نقلیه هدف خاص را ادغام می کند ، جینان به نام شرکت ویژه خودرو است. سلف در اولین زمان بزرگترین تولید کننده داخلی در زمان بود و در سال ۲۰۰۵ در ادغام شد ، را در سال ۲۰۰۷ به پارک صنعتی برد و در سال ۲۰۰۷ به عنوان . نامگذاری شد ، در اطراف و دور کارخانه جدید در شماره ۱۷۶۶۸ ، جاده ، در نوامبر ۲۰۱۰. کارخانه جدید مساحت و مساحت ساختمان ۴۲ ، را دارد و دارای ۳۶۰ مجموعه مختلف است. تجهیزات پیشرفته و یک کارمند بیش از ۶۰۰ نفر شامل بیش از ۶۰ متخصص. اکنون این شرکت می تواند سالانه ۷۰۰۰ دستگاه دامپینگ و وانت و ۳۰۰۰ دستگاه کامیون تانک تولید کند و ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰۰ دستگاه خودرو مجهز را در سال ۲۰۱۲ تحقق خواهد بخشید.
    این شرکت با تکیه بر مزایای در استعداد ، فن آوری و مدیریت ، استراتژی نام تجاری خود را به شدت پیاده می کند و تعمیق خواسته های مشتری را که ناشی از فناوری علمی است ، مبتنی بر نوآوری و مبتنی بر کارایی و کیفیت بالا ، برآورده می کند. اکنون این شرکت دارای تجهیزات تولیدی پیشرو در چین است و به طور مستقل دارای خط تولید پیچیده ای است ، تانکرهای درختان "برگ سبز" ، آب پاش ها ، تانکرهای سوخت ، کامیون های مخزن مایع شیمیایی ، ماشین های زباله فشرده کانتینر جدا شونده ، پاک کننده های فاضلاب نوع مکش ، مکش مدفوع کامیون ها ، تانکرهای تمیز کردن فشار بالا ، کامیون های مخلوط کن ترانزیتی ، کامیون های حمل و نقل پودر و ذرات ، کامیون های کمپرسی و وسایل نقلیه پاششی وانت در ده سری بیش از دویست نوع طراحی شده برای پاسخگویی به خواسته های مشتری. این شرکت دارای گواهینامه و مجوز اجباری چین است و از طرف اداره کل نظارت بر کیفیت ، بازرسی و قرنطینه جمهوری خلق چین دارای مجوز تولید مواد و ظروف بسته بندی شیمیایی خطرناک است. این محصولات در سراسر کشور با مراکز نگهداری به طور گسترده در بسیاری از استانها و شهرها نصب شده است ، محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارند و به روسیه ، مغولستان ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای جنوبی ، آفریقا و سایر کشورها و مناطق صادر می شوند.
    این شرکت فلسفه اصلی را "توسعه علمی ، مدیریت منطقی ، تجارت عالی ، دستیابی به سود مطلوب" ، سیاست كیفیت "وسایل نقلیه مطابق با خواسته های مشتری و مطابق با الزامات قانونی ، ارائه خدمات با نام تجاری" خوب "، ساخت محصولات با کیفیت با کیفیت اخلاقی و کمک به شرکت با محصولات با کیفیت "و اصل خدمات" مشتری اول ، کیفیت اول ، پرستیژ اول "و متعهد به ایجاد یک تولید ویژه ویژه خودرو و بازاریابی در چین با فن آوری تولید پیشرفته ، سازمانی عالی ساختار ، ابزارهای بازاریابی انعطاف پذیر و یک سیستم خدمات کارآمد به مشتری ، اجازه می دهد تا مشتریان از خدمات متنوع و با کیفیت بالا لذت ببرند.

    بستن