ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-No.۹۹,Shanshan Road,Wangchun Industrial Zone,Ningbo
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای با فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق ، ساخت و فروش اجزای پنوماتیک و کیت های تعلیق هوا خودرو تخصص دارد. اکنون ما ۳ تولید پایه داریم که با سالها تجربه در زمینه اتوماسیون صنعتی ، در تجارت داخلی و بین المللی شهرت خوبی کسب کردیم. بازار جهانی. همیشه به مفهوم "خدمات صادقانه ، کیفیت خوب" پایبند است و توسط مشتریان از سراسر جهان ترجیح داده می شود.محصولات اصلی ما: سیلندر پنوماتیک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای با فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق ، ساخت و فروش اجزای پنوماتیک و کیت های تعلیق هوا خودرو تخصص دارد. اکنون ما ۳ تولید پایه داریم که با سالها تجربه در زمینه اتوماسیون صنعتی ، در تجارت داخلی و بین المللی شهرت خوبی کسب کردیم. بازار جهانی. همیشه به مفهوم "خدمات صادقانه ، کیفیت خوب" پایبند است و توسط مشتریان از سراسر جهان ترجیح داده می شود.
    محصولات اصلی ما: سیلندر پنوماتیک ، شیر برقی ، دستگاه های تصفیه هوا ، اتصالات پنوماتیک ، شیلنگ هوا و محصولات سفارشی غیر استاندارد اتوماتیک ، که برای اتوماسیون صنعتی ، ماشین آلات سنتی ، تصفیه آب ، حوزه انرژی و هوش مصنوعی و غیره اعمال می شوند. اجزای پنوماتیک ما عمدتا به اروپا ، ایالات متحده آمریکا ، بازار آمریکای جنوبی و غیره می فروشند.
    با هدف تولید با کیفیت خوب با ایده نوآورانه تولید می شود و ۵٪ گردش مالی برای تحقیق و توسعه را به خود اختصاص می دهد تا روند بازار را تطبیق دهد. تا آنجا که به کنترل کیفیت مربوط می شود ، ما برنامه های منظم آموزش رهبری را برای کارمندان ارائه می دهیم تا آگاهی آنها از سیستم کنترل کیفیت مناسب را ارتقا دهند ، در عین حال اثربخشی تجاری آنها را افزایش می دهیم. از مواد اولیه تا بسته بندی نهایی ، بیش از ۳۰ فرآیند وجود دارد. ما برای هر عملیاتی در فرآیند تولید مطابق با : سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۰۰ ، بازرسی جدی می گیریم. به عنوان مثال: ما در هر فرآیند تولید روزمره بازرسی محصولات نیمه تمام را انجام می دهیم ، علاوه بر این ۱۰۰٪ بررسی می کنیم محصولات نهایی نهایی قبل از خروج از انبار ما ... ۹۸٪ منتظر تحویل به موقع ، مراحل مانند ارزیابی دقیق سفارش ، برنامه ریزی دقیق تولید ، کنترل موثر تولید و غیره ... کاملاً انجام می شود.
    بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه اتوماسیون صنعتی ، سیستم های مدیریت عالی ، پشتیبانی مالی مناسب ، تولید عالی و تیم فروش ... همه این نکات بیشتر و بیشتر محبوب ما را در خط پنوماتیک پشتیبانی می کند. اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به مشتریان گرانقدر ما هستید ، در حال توسعه توافق نامه توزیع کننده بسیار رقابتی است که به شما کمک می کند تا بهترین حاشیه سود را در خط پنوماتیک بدست آورید. مشتاقانه منتظر توجه شما هستیم ، بیایید یک موقعیت برد-برد ایجاد کنیم!

    بستن