ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-ROOM NO.۷۰۱,BUILDING NO.۳,ZHONGRUN SHIJI ZHONGXIN SAN QI,NO.۱۲۱۱۱,JINGSHI ROAD,JINAN
  • درباره ما : صنایع یک تامین کننده حرفه ای در چین ، متخصص در قطعات برودتی است. محصولات اصلی ما قطعات یخچال است. اکنون ما دو کارخانه در چین داریم و انواع مختلفی از قطعات برودتی را تولید می کنیم. یکی عمدتا کندانسور و اواپراتور تولید می کند. دیگری به طور عمده خشک کن فیلترهای مسی ، باتری ها و شیرهای دسترسی را تولید می کند.با ایده "بهترین محصولات ، بهترین قیمت و بهترین خدمات" ، شرکت ما از هیچ تلاشی برای رس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع یک تامین کننده حرفه ای در چین ، متخصص در قطعات برودتی است. محصولات اصلی ما قطعات یخچال است. اکنون ما دو کارخانه در چین داریم و انواع مختلفی از قطعات برودتی را تولید می کنیم. یکی عمدتا کندانسور و اواپراتور تولید می کند. دیگری به طور عمده خشک کن فیلترهای مسی ، باتری ها و شیرهای دسترسی را تولید می کند.
    با ایده "بهترین محصولات ، بهترین قیمت و بهترین خدمات" ، شرکت ما از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف "بهترین ، بهتر نبودن" دریغ نمی کند. ما بر روی محصولات خود تمرکز داریم و امیدواریم محصولات با کیفیت بالا و بهترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. ما می دانیم که جوان هستیم و می توانیم در آینده گام های بلندی برداریم. ما به محصولات خود اطمینان زیادی داریم.
    اکنون ما محصولات خود را به بیش از ۱۵ کشور و منطقه از جمله چین ، پاکستان ، ایتالیا ، ایالات متحده آمریکا و روسیه به کارخانه های یخچال ، فریزر و آبسردکن می فروشیم. ما همچنین از مشتریان در سراسر جهان استقبال می کنیم تا از شرکت ما و ارتباط تجاری نصب برای توسعه بیشتر بازدید کنند.

    بستن