ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -ابتدای جاده قدیم قم-بعد از ۶۰ متری شورآباد-خیابان ۳۰ متری شهید مدنی -پلاک ۳۰
  • درباره ما : جهان آسا به عنوان یکی از پیشگامان معرفی و عرضه الیاف پلی استر هالو (Hollow) از سال ها قبل آغاز به کارکرده و امیدوار است با ارائه این محصول ، بتواند در مصرف مواد اولیه بهتر و بالا بردن کیفیت محصولات تولید داخل ، گام بلندی را بردارد. این شرکت فعالیت خود را با واردات از کشورهای کره ، تایوان و چین آغاز کرده و مفتخر است در سایه سابقه دیرینه خود در بازرگانی خارجی و بازار گسترده اش در داخل ، ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    جهان آسا به عنوان یکی از پیشگامان معرفی و عرضه الیاف پلی استر هالو (Hollow) از سال ها قبل آغاز به کارکرده و امیدوار است با ارائه این محصول ، بتواند در مصرف مواد اولیه بهتر و بالا بردن کیفیت محصولات تولید داخل ، گام بلندی را بردارد.

    این شرکت فعالیت خود را با واردات از کشورهای کره ، تایوان و چین آغاز کرده و مفتخر است در سایه سابقه دیرینه خود در بازرگانی خارجی و بازار گسترده اش در داخل ، همکاری نزدیکی را با تولید کنندگان خارجی و داخلی الیاف پلی استر به عمل آورد و در زمینه الیاف پلی استر سالید (solid)، هالو (hollow) و بایکو جهت صنایع لایی سازی و بی بافت، صنایع پرکننده شامل مصارفی از قبیل مبلمان ، کالای خواب و عروسک سازی، آماده سرویس دهی با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان می باشد.

    بستن