ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-Qingdao,Shandong
  • درباره ما : ماشین آلات چینگدائو هایلایت ، ۴۰ کیلومتری شهر چینگدائو و ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی چینگدائو ، در شهر شاندونگ در چینگدائو جیمو واقع شده است ، ایستگاه راه آهن چینگدائو و کانال چینگدائو مستقیماً از شرکت با امکانات حمل و نقل قابل دسترسی هستند.شرکت ما دارای اقتدار کارخانه ، واردات و صادرات است. ما ظرفیت تولید بالایی داریم ، کارخانه ما در سال ۲۰۰۰ نصب شده است ، واقع در پارک صنعتی حفاظت از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ماشین آلات چینگدائو هایلایت ، ۴۰ کیلومتری شهر چینگدائو و ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی چینگدائو ، در شهر شاندونگ در چینگدائو جیمو واقع شده است ، ایستگاه راه آهن چینگدائو و کانال چینگدائو مستقیماً از شرکت با امکانات حمل و نقل قابل دسترسی هستند.
    شرکت ما دارای اقتدار کارخانه ، واردات و صادرات است. ما ظرفیت تولید بالایی داریم ، کارخانه ما در سال ۲۰۰۰ نصب شده است ، واقع در پارک صنعتی حفاظت از محیط زیست جیمو ، در کل ما دارای دو منطقه کارخانه با ۹ کارگاه هستیم ، تجهیزات ما شامل قالب قالب ، جوشکاری ، مشت زدن ، پانچ و برش پلاسما ، خط تولید از جمله اتصالات ، داربست ، میز کار ، چادر ، تجهیزات دام برای گاو ، گوسفند ، اسب و خوک. تجهیزات تاسیسات ، تجارت ماشین آلات کشاورزی و قطعات یدکی ، تجهیزات مزرعه و لوازم قایق ، همه به استرالیا ، ایالات متحده آمریکا و اروپا صادر می شود.
    با کیفیت بالا و قیمت رقابتی ، مشتریان ما آنها را بسیار خوب می پذیرند ، ما ترجیح می دهیم آموزش مشتری داشته باشیم و محصولات مختلفی را با نقاشی و نمونه برای مشتریان تولید کنیم. از شما برای ارسال پرس و جو استقبال می کنیم.
    اولویت قرار دادن کیفیت و برتری مشتری در هدف شرکت است ، ما محصولات و خدمات عالی را ارائه خواهیم داد. خدمات صادقانه به همه مشتریان. مدیر کل آقای تنگ ژانجیانگ به گرمی از همه دوستان استقبال می کند تا از ما دیدن کنند ، با ما به صورت متقابل و متقابل کار کنند. فقط بهره مند شوید ، روابط نزدیک با هم پیدا شده است تا با ما توسعه یافته و آینده ای روشن را با هم ایجاد کنید.

    بستن