ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-No۱۳۹ Fuzhou North Road,Qingdao,Shandong
  • درباره ما : توزیع کننده کامیون های مارک چینی شامل کامیون های قطار ، کامیون های قطار ، کامیون های قطار ، کامیون های مواد غذایی و تریلر مواد غذایی ، کامیون های فوتون ، کامیون های قطار و نیمه تریلرهای قطار است. ما یک شرکت گروهی هستیم که صنعت و تجارت را با هم ترکیب می کنیم. محصولات ما شامل کامیون های مواد غذایی ، کامیون های سنگین ، کامیون های سبک ، نیمه تریلر ، اتصالات کامیون ویژه ، ماشین آلات ساختمانی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توزیع کننده کامیون های مارک چینی شامل کامیون های قطار ، کامیون های قطار ، کامیون های قطار ، کامیون های مواد غذایی و تریلر مواد غذایی ، کامیون های فوتون ، کامیون های قطار و نیمه تریلرهای قطار است. ما یک شرکت گروهی هستیم که صنعت و تجارت را با هم ترکیب می کنیم. محصولات ما شامل کامیون های مواد غذایی ، کامیون های سنگین ، کامیون های سبک ، نیمه تریلر ، اتصالات کامیون ویژه ، ماشین آلات ساختمانی و قطارهای توریستی است. ما یک شرکت گروهی هستیم که صنعت و تجارت را با هم ترکیب می کنیم.
    ما می توانیم از این تولیدکنندگان گروه خرید کنیم تا بتوانیم قیمت مطلوبتری دریافت کنیم. محصولات ما شامل حمل کامیون ، نیمه تریلر ، کمپرسی ، کامیون میکسر سیمان و انواع کامیون ویژه است. به عنوان توزیع کننده آنها ، ما قصد داریم مطمئن ترین کامیون ها را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه دهیم. ما همچنین بسیاری از دفاتر شعبه را در آسیای شرقی ، آسیای میانه ، آفریقا و آمریکای جنوبی تنظیم کرده ایم.
    در طول تولید بیش از حد نیاز به بازیافت وجود دارد ، ما هرگز جرات نمی کنیم کسی را کاهش دهیم. و ما هرگز جرات کاهش هر ماده ای را نداریم ، گرچه گران است. همه اینها فقط برای اطمینان از کیفیت و عملکرد عالی است.
    ما با داشتن یک تیم متخصص و روحیه نوآوری مداوم ، همیشه بهترین نگرش را نسبت به مشتریان محترم خود حفظ می کنیم زیرا به باور خود در مورد اصل "کیفیت" پایبند هستیم.
    ما مشتری متمرکز هستیم ، خدمات با کیفیت ارائه می دهیم ، شبکه اطلاعاتی کامل ، نگرش مشتاق خدمات و خدمات سختگیرانه را به عنوان یک قاعده از پیش فروش تا پس از فروش در نظر می گیریم. ما تیم اداری و تیم مدیریت یادداشت های خود را داریم. ما تضمین می کنیم که رضایت مشتری کامل و رضایتمندی مشتری را فراهم می کنیم. ما صمیمانه از دوستان و مشتریان دعوت می کنیم تا برای جستجوی توسعه متقابل از شرکت ما بازدید کنند. با ما همکاری کنید؛ شما می توانید مانند خانواده خدمات هماهنگ دریافت کنید.
    محترم ، قابل اعتماد ، مشتاق یادگیری ، مبتکر. پیشرفت ما هرگز نمی تواند حمایت شما را ترک کند. از ورود شما به گرمی استقبال می کنیم!

    بستن